זהבה שאול, אמו של החייל אורון שאול, זועמת על ראש הממשלה בנימין נתניהו. שאול נפגשה עם נתניהו במוצאי יום הכיפורים וביקשה ממנו שיורה לצבא למסור לה את כל המידע שיש על נפילתו של בנה. "אני מבקשת שתתערב ותנחה את צה"ל למסור לי את המידע על בני. ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין הורה בזמנו למסור למשפחות נעדרי סולטאן יעקוב את כל המידע ללא יוצא מן הכלל. אם הוא יכל לתת הוראה כזו - גם אתה יכול", אמרה לראש הממשלה.

לדבריה בראיון בחדשות 10, נתניהו ענה לה: "זה היה מזמן, היום זה אחרת". אמרתי לו: "היום זה לא אחרת, היום זה בדיוק אותו דבר. ולכן אני דורשת ממך שתעשה הכל כדי להביא לי את הניירת". נתניהו לא נתן לה תשובה והפנה את הנושא למזכיר הצבאי. תא"ל אליעזר טולדנו כדי לראות מה אפשר לעשות.  
לדברי שאול, בסיום תיק החלל של אורון כתוב שהוא לא בין החיים, "בהנחה שהוא לא קיבל טיפול רפואי". "מה זה בהנחה? או שיש מוות או שאין", היא טוענת.

שאול מבקשת לראות את הפרוטוקולים של בית הדין המיוחד שקבע את מותו של אורון ואת העדויות של חבריו שהשתתפו בקרב בו נפל אורון, במבצע צוק איתן. "אני רוצה לדעת מה החבר'ה שהיו איתו ראו וגם את זה הם לא רוצים להראות", אומרת שאול על צבא. "זכותי באמא לדעת מה קרה".
בחודש מרץ עתרה משפחת שאול לבג"ץ, בדרישה לחשוף את הפרוטוקולים של בית הדין. אלא שהשופטים נענו לבקשת המדינה להטיל חיסיון על ההליך המשפטי. אבל זהבה שאול לא מתכוונת לוותר. "אני בטוחה בדבר אחד: שמבחינתם הם מעדיפים שאני אשתוק וזה יישאר כך, אבל אני לא מוכנה לזה".
מלשכת נתניהו נמסר בתגובה כי המזכיר הצבאי של ראש הממשלה בודק את העניין. דובר צה"ל לא מסר תגובה.