מותה של רזאן נג'אר בת ה-21, הפרמדיקית הפלסטינית שנורתה ביום שישי למוות בהפגנות בגבול הרצועה, ממשיך להסעיר את העולם הערבי. הפלסטינים טוענים כי נג'אר, שהתנדבה לסייע לפצועים בשטח, נורתה ונהרגה מאש צלפים של צה"ל באזור חאן יונס, וברשתות החברתיות פורסמו תמונות של חיילת ישראלית שמואשמת בהריגתה.
החיילת, ישראלית שעלתה מארצות הברית בשם רבקה, למעשה השתחררה מהצבא כבר לפני שנתיים, וכלל לא הייתה מעורבת בתקרית. היא התראיינה הערב (ראשון) לתוכנית "הצנרת" ברשת 13, וסיפרה על המצב המדאיג בו מצאה עצמה, כאשר גולשים ערבים מציגים אותה כרוצחת אכזרית ומאיימים עליה. "האמת שזה קרה אתמול בלילה, ראיתי שהפייסבוק שלי התפוצץ מתגובות. ראיתי שיש מלא תגובות שרוצים להרוג אותי", אמרה רבקה. 
"בהתחלה סגרתי את הפייסבוק ואת האינסטגרם. אחר-כך דיברה איתי מישהי מדובר צה"ל. עשיתי סרטון הסברה לפני איזה ארבע או חמש שנים, צילמו אותי בצה"ל", הסבירה רבקה על מקור התמונה. "המשפחה שלי לא גרים בארץ, והרגעתי אותם שאני בסדר. אני בן אדם שמאוד משתדל להכיר את הפנים של השכנים שלנו, ופתאום הרגשתי שעשו מהפנים שלי סמל לשנאה. לא עשיתי את מה שטענו שעשיתי".