מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, ממשיך בסבב הנאומים שלו לרגל יום העאשורה, אותו מציינים בני העדה השיעית באסלאם. לאחר שאתמול התייחס לפעילות הישראלית בסוריה, היום (חמישי) הוא התייחס למאזן הכוחות בין ישראל לחיזבאללה ולסוגיה הפלסטינית.

נסראללה אמר כי כל הניסיונות של ישראל למנוע את חימוש ארגון הטרור בטילים מדויקים הם חסרי משמעות. הוא פנה לישראלים ואמר: "יש לנו טילים מדויקים שאם נשתמש בהם במלחמה עתידית, המשוואה בינינו לבין ישראל תשתנה". 
"הצלחנו לשנות את מאזני ההרתעה עם האויב הישראלי", המשיך מזכ"ל חיזבאללה. "הישראלים כועסים מאחר והפרויקט שלהם באזור נכשל. ישראל חוששת מכל מערכה באזור, במיוחד נגד לבנון. יש לנו טילים מדויקים ולא מדויקים. ישראל לא תוכל להמשיך לאים בפלישה לביירות. הם יודעים שחיזבאללה יותר חזק מאשר בעבר".

עוד אמר נסראללה, כי "ציר ההתנגדות חוזר חזק יותר מאשר בעבר. האויב מכיר את נקודות החולשה החשופות שלו, ומכיר היטב את נקודות החוזק שלנו". לדבריו, "האויב מכיר היטב את השינויים באזור שלא ציפה להם".

נסראללה, שבדרך נושא את נאומיו ממקום מחבואו בביירות, התריס הפעם בפני ישראל ואמר כי הפעם הוא נואם בפומבי: "אני לא נמצא במחבוא או במקלט", הדגיש.
לגבי איראן, אמר מזכ"ל חיזבאללה, כי "חובתנו לעמוד לצד טהרן שנכנסת לתקופה מסוכנת עם תחילת הסנקציות האמריקאיות. טהרן מוענשת על ידי וושינגטון כי היא דוחה את הניסיונות שמישהו אחר יחליט עבורה ויעשוק את האוצרות שלה".
כאמור, אתמול התייחס נסראללה לתקיפות הישראליות בסוריה ואמר כי "התוקפנות הישראלית על סוריה אינה נסבלת עוד ויש לשים לה קץ. התקיפות רבות של ישראל על סוריה אינו קשורות להעברת נשק לחיזבאללה, אלא לכישלון הפרויקט האמריקאי-סעודי-ישראלי באזור".