החל ממחזור הגיוס הקרוב, לוחמי ולוחמות משמר הגבול החדשים יקבלו את מדי מג''ב בלשכת הגיוס עם גיוסם לשירות החובה. המחזור הראשון לקבל את המדים התגייס כבר היום (חמישי), וכלל 258 לוחמות מג''ב חדשות שזכו לקבל את המדים מידיו של מפקד מג''ב ניצב אמיר כהן.

בשנים האחרונות הפך מג''ב לאחד מהיעדים המבוקשים ביותר על ידי המועמדים לגיוס ולאחרונה אף דורג כנחשק ביותר. בין הסיבות לכך הן הלחימה היום יומית של לוחמי מג"ב בחזית, בין אם זה נגד פעילי טרור ביהודה ושומרון, עוטף ירושלים וירושלים או בין אם לחימה בפשיעה החמורה במחוזות המשטרה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

עד לשינוי שנכנס לתוקפו, כאמור, היום, המתגייסים היו מקבלים מדי א' רגילים ככלל חיילי צה''ל ומחכים עד ליום השבעתם על מנת לקבל את מדי מג''ב הייחודים, לצד תעודת השוטר ונשקם האישי.

 לוחמי ולוחמות משמר הגבול מקבלים את מדי מג''ב בלשכת הגיוס עם גיוסם לשירות חובה (צילום: דוברות משטרת ישראל)
לוחמי ולוחמות משמר הגבול מקבלים את מדי מג''ב בלשכת הגיוס עם גיוסם לשירות חובה (צילום: דוברות משטרת ישראל)

ניצב אמיר כהן, שהגיע הבוקר לבקו''ם על מנת להעניק באופן אישי את המדים למתגייסות החדשות, אמר בשיחה עמן כי "המשך שילוב הנשים בתפקידי לחימה במג"ב זהו יעד מרכזי שהצבתי עם כניסתי לתפקיד וכעת אנו עוסקים בפיתוח קצונה נשית מבצעית בכירה בחיל. אנו נאייש בנשים את כל תפקידי הפיקוד בחיל, ממפקדות פלוגה, גדוד ומרחב במטרה לקדם את השוויון ולהראות לכן שכולכן יכולת לשאוף הכי רחוק שרק ניתן. הגעתן לחיל עם מורשת קרב מפוארת, ערכים וחדשנות פורצת דרך ואני מברך אתכן על בחירתכן במג"ב ומאחל לכן הצלחה בהמשך הדרך".