יו"ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת אחמד טיבי, התראיין הבוקר (שלישי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והתייחס לסרטון שהופץ אמש ברשתות, בו נראה צעיר פלסטיני הסובל מתסמונת דאון, מפונה על ידי שוטרים בשכונת שייח' ג'ראח תוך מהומות מסביב. "התמונות הן קשות ומזוויעות", אמר, "הודעת המשטרה מלאה בגיבוב שקרים והמצאות".

למרות התיעוד הקשה ואמירותיו של ח"כ טיבי, במשטרה טוענים כי האירוע התרחש באופן שונה ממה שמוצג בסרטון. "מוחמד מנסה לנהל חיים עצמאיים למרות תסמונת הדאון", סיפר טיבי, "הוא מביא ממתקים וכנאפה לאנשים שם כל כמה ימים, אתמול הוא רק לקח את הטלפון שלו והביא כנאפה לצעירים. גם אם קרא קריאות לאומניות, אז מה? הוא צעיר עם תסמונת דאון שלא מזיק לאף אחד". 

בסיכום הראיון, תקף את המשטרה ואמר: "התנהלות השוטרים היא זוועתית, לא אנושית ומבישה. הסרטון הזה הגיע לכל העולם". כנשאל האם האירועים בשייח' ג'ראח נרגעו, השיב: "אנו עומדים בפני החלטה אכזרית, קשה ולא מחושבת, זה יוביל לתגובות ומערבולת".

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בתיעוד חלקי ותיאור מעוות של ההתרחשות במקום. בעקבות קריאות הסתה חמורות לפגוע ביהודים של אדם שנכח במקום ואינו תושב המקום עם אחרים, כוחות המשטרה ביקשו מהנוכחים להרחיקו ולחדול ממעשה זה ללא הואיל. השוטרים פעלו להרחיקו מהמקום על מנת להפסיק את העבירה, אז הגיעו למקום אחרים והחלו להתעמת עם השוטרים. נוכח מצבו של הצעיר, בחרו השוטרים להסתפק בהרחקתו ובהפסקת העבירה, ובתוך זמן קצר הועבר הצעיר לקרוב משפחתו שלקח אותו מהמקום. יובהר כי הצעיר לא נעצר או נחקר ולא הייתה כל כוונה כזו בשום שלב. נמשיך לפעול באזור לשמירת הביטחון, החוק והסדר הציבורי".

סייעה בהכנת הידיעה: שני רומנו, 103FM.