משמר הגבול (מג"ב) של משטרת ישראל ותנועת גיבורים קטנים, תנועה המקרבת ילדים עם מוגבלויות שכליות לחברה, חתמו על אמנה לחיזוק שיתוף הפעולה בין הארגונים.

טקס החתימה נערך באירוע שהתקיים במוזיאון משמר הגבול שבצומת עירון במעמד מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי, מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן, מפקד מג"ב לשעבר ניצב בדימוס עמוס יעקב, נשיא העמותה ד"ר יריב וינצר, סגל הפיקוד של מג"ב ואחרים.

לוחמים ולוחמות ומתנדבים ומתנדבות של מג"ב יגיעו לסיורי ג'יפים של ילדי גיבורים קטנים, לטקסי בר מצווה בכותל של הילדים ולפעילויות נוספות יחד עם מתנדבי התנועה.

תנועת גיבורים קטנים מבוססת על פעילות התנדבותית, והחל משנת 2012 משמר הגבול נמצא בקשר הדוק עם התנועה. במג"ב רואים חשיבות רבה בחיזוק ובשימור הקשר בין החיל לבין העמותה, המסייע לקידום ערכים משותפים ולהפריה הדדית בין קציני ושוטרי משמר הגבול העושים שירותם בסדיר, במילואים וכמתנדבים לבין מתנדבי גיבורים קטנים, ואומרים כי קשר זה משמעותי ביותר לרווחת האוכלוסייה בעלת הצרכים המיוחדים אשר זוכה ליהנות מפעילות העמותה.

"באמצעות פעילות משותפת זו לומדים ומלמדים לוחמי החיל פרק בסובלנות, בכבוד האדם ובערבות הדדית שכן עוצמתה של החברה נמדדת ביכולותיה לטפל בחוליות הרגישות בשרשרת", נכתב באמנה שנחתמה על ידי מפקד מג"ב ונשיא העמותה.