ילדה בת 8 תושבת שכונת הדר גנים, שעלתה בשבת לפני כשבועיים במעלית שבת בבניין מגוריה כשלצידה במעלית קטין בן 13 שאינה מכירה, נפלה על פי החשד קורבן למעשה מיני שביצע בה הקטין. בתום חקירה מאומצת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים הצליחה המשטרה לבצע את מעצרו של הקטין והוא הובל לחקירה באזהרה.

האירוע החמור התרחש כאמור בשבת בצהריים כשהקטינה חזרה לביתה. הקטין שהתלווה אליה למעלית השבת ניצל את ההזדמנות כדי לבצע בה מעשה מיני. הילדה שמיהרה לבית משפחתה דיווחה על המעשה לאביה וכבר במוצאי שבת בסיוע של פעיל הציבור ירון קדושים הגיש האב תלונה במשטרה, כשהוא מדווח על כל פרט מפרטי האירוע בו נפלה בתו קורבן לקטין שאינה מכירה.

במקביל החל קדושים בסיוע תנועות נוער וגורמים מתלמודי התורה ווועדי הבניינים לנסות ולהתחקות אחר עקבותיו של הקטין תוך צפייה במצלמות אבטחה. בשלב מסוים, כשקיבל אישור מאחד התושבים כי הוא מכיר את החשוד ויש ביכולתו להגיע אל פרטיו, העביר קדושים את הראיות שאסף למשטרה שהחלה בניהול החקירה.

מספר ימים לאחר מכן התקבלה במשטרה תלונה מקטינה נוספת שמסרה מאפייני עבירה ופרטים זהים של החשוד. חוקרי מחלק הנוער בתחנת המשטרה בפ"ת בשיתוף חוקרי הזירה הטכנולוגית פתחו בחקירה בגין חשד למעשה מגונה שבוצע בקטינה מתחת לגיל 10 בזמן ששהתה ביחד עם החשוד במעלית.

כאמור, בתום חקירה מהירה ומאומצת שניהלו חוקרי תחנת המשטרה בפ"ת הביאה למעצרו לחקירה של קטין תושב העיר כבן 13. החקירה נמשכת.