בימין הקיצוני וביישוב היהודי בחברון גינו הבוקר (ראשון) את תקיפת החיילת בכניסה לקברו של עתניאל בן קנז בעיר. יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר, טען כי החיילת הותקפה על ידי "שיכור".

בציוץ בטוויטר כתב בן גביר: "שלושים אלף האורחים בשבת בחברון, אוהבים את חיילי צה"ל. שוחחתי כעת עם משפחת החיילת תושבת חברון שהותקפה אתמול על ידי שיכור, על כך שלא יצליחו לתקוע טריז בינינו לבין החיילים המתוקים והגיבורים. ביקשתי למסור את תודתי לחיילת ומוסר מפה את האהבה הגדולה שלנו לכל חיילי צה"ל הגיבורים".

נעם ארנון, דובר היישוב היהודי בחברון, התייחס לאירוע בתכנית "שבע תשע" המשודרת ב-103FM, ואמר: "לא הייתי עד לדברים, הייתי עסוק עם עשרות אלפי אירוחים והדרכתי קבוצות. אני מזדהה עם דברי רה"מ לפיד ודברי שר הביטחון והרטמכ"ל אלו דברים חמורים ומזעזעים שורשים טיפול משמעותי ומשפטי". 

עם זאת, ציין כי "בתקשורת מפרסמים שמתנחלים תקפו פלסטינים, אין שקר גדול מזה. זה לא ייתכן שתושב שהיישוב שלנו יעשה דבר כזה. מגיעים עשרות אלפי אנשים בתוכם יש קומץ חוליגנים ומתפרעים, ולצערנו בכל ציבור נפלא שהיה פה קומץ אנשים שיש להם בעיות נפשיות". 

את דבריו חתם באומרו, כי "צריך הרבה יותר שוטרים, והרבה יותר טיפול פסיכולוגי ונפשי להרבה אנשים. מדובר על משילות בכל הרמות, זו אותה בעיה של הקלה עם עבריינים מסוג זה. היו פה חברי כנסת והמון אנשים מהארץ ומחו"ל, יש פה ממסורת נפלאה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm