עדכונים חיים

חוסלו מחבלים במרכז הרצועה; צה"ל תקף יעדי חיזבאללה בלבנון

כ-18 מחבלים חוסלו ביממה האחרונה במרכז הרצועה | מטוסי קרב תקפו הלילה מבנה צבאי ששימש את ארגון חיזבאללה | בסוריה דווח על תקיפה ישראלית באזור דמשק ועל הפעלת מערך הנ"מ

כוחות צה"ל ברצועת עזה - חרבות ברזל כוחות צה"ל ברצועת עזה - חרבות ברזל (צילום: דובר צה"ל)
דיווח: תקיפה ישראלית בסוריה צילום: צילום מסך טוויטר

דיווח על תקיפה בדמשק; מטרה חשודה יורטה מעל עכו

דיווחים התקבלו הלילה (ראשון) על תקיפה ישראלית באזור דמשק ועל הפעלת מערך הנ"מ הסורי. מערכות ההגנה האוויריות הופעלו. גורמי אופוזיציה בסוריה מסרו, כי התקיפה המדוברת כוונה כנגד מטרות ארגון הטרור חיזבאללה בעיר יברוד בדמשק ובאזור אל-קלמון סמוך לגבול עם לבנון. על פי הדיווחים - המטרות הן מחסני טילים על ציר הברחות האמל"ח.

בנוסף, זמן קצר לאחר התקיפה המדוברת - לוחמי ההגנה האווירית יירטו מטרה אווירית חשודה מעל המרחב הימי באיזור עכו, לא הופעלה התרעה על פי מדיניות.

שקד שדה
תקיפה בלבנון צילום: רשתות ערביות

מבנה צבאי ועמדת תצפית: צה״ל תקף מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון

מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי ששימש את ארגון הטרור חיזבאללה במרחב אל-חיאם בתגובה לשיגורים לעבר מרחב עג׳ר הלילה. בנוסף, מטוסי קרב תקפו אמש עמדת תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב כפר כילא. צה״ל תקף אמש בירי ארטילרי להסרת איום במרחב מיסת.

מעריב אונליין
כוחות צה"ל ברצועת עזה - חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

כ-18 מחבלים חוסלו במרכז רצועת עזה; הותקף מבנה ממנו שוגר נ״ט על כוחות צה"ל

צוות הקרב של חטיבת הנח״ל ממשיך לפעול במרכז הרצועה וחיסל לאורך היממה האחרונה כ-18 מחבלים באמצעות ירי צלפים, פגזים ובשיתופי פעולה מוצלחים עם כוחות חיל האוויר. באחת התקיפות, מכלול האש החטיבתי זיהה חולייה של ארבעה מחבלים בסמוך לכוחות, כוחות חיל האוויר סגרו עליהם מעגל וחיסלו אותם על ידי כלי טיס.

בתקיפה נוספת, הכוחות זיהו שלושה מחבלים נכנסים למבנה, ביציאת המחבלים מהמבנה כלי טיס תקף וחיסל את החוליה. בנוסף, הכוחות זיהו מחבל שיצא ממבנה צבאי בגזרתם, תוך דקות כלי טיס תקף וחיסל את המחבל.

מעריב אונליין