האבולה מגיעה לאירופה: במספר מדינות ביבשת הישנה התגלו מקרים של חשד להידבקות בנגיף. 

במקדוניה מת היום (ה') אזרח בריטי שעות ספורות לאחר שאושפז בבית החולים לאחר שהתגלו אצלו תסמינים של המחלה. המלון בו שהה נאטם וצוות המלון ואורח בריטי נוסף הושמו בבידוד.

ד"ר יובנקה קוסובסקה, מומחית למחלות מדבקות במשרד הבריאות המקדוני, אמרה כי בתחילה סברו הרופאים כי האיש ביקר לאחרונה בניגריה, אולם חברו  אמר שהוא לא היה בשום מקום.

מצבה של תרזה רומרו, האחות הספרדיה שנדבקה בנגיף האבולה החמיר היום, אולם הרןפאים בבית החולים בו היא מאושפזת לא מסרו פרטים נוספים. רומרו נדבקה בנגיף ככל הנראה לאחר שטיפלה בשני כמרים שחזרו מאפריקה. בנוסף, שמונה בני אדם נמצאים בבידוד.

בסגל הרפואי של בית החולים בו עבדה רומרו, מותחים ביקורת על משרד הבריאות שהאשים אותה בהידבקות. דובר המשרד אמר כי היא אמרה לרופא בבית החולים כי נגעה בפניה עם הכפפות איתן טיפלה בחולים. "די ברור שגם היא הבינה שלא פעלה על פי ההנחיות", אמר. 

בפראג בירת צ'כיה אושפז אדם בן 56 לאחר שהראה תסמינים של המחלה. מבית החולים נמסר, שהחולה, ששב לאחרונה מליבריה, המדינה שספגה את מספר האבידות הגדול ביותר מנגיף, נמצא בבידוד וכי הבדיקות לגילוי המחלה בוצעו. 

ואילו בעיר סמוכה לפריז נאטם מבנה לאחר שארבעה בני אדם, שחזרו לפני מספר ימין מגינאה, התלוננו על כאבי ראש וחום ועוררו חשד שנדבקו במחלה. יותר מאוחר התברר שמדובר באזעקת שווא.