סיפור אהבה בין בני זוג כבני 19 שלא השלימו עם התנגדותם של הוריהם לאפשר להם להינשא, הובילה לאירוע חמור במהלכו ניסו השניים לשים קץ לחייהם ובסופו של דבר נפצעו באורח קל בלבד. בן הזוג נעצר כחשוד בעבירה של דקירה במסגרת אלימות בן בני זוג.

 האירוע החל בשבת לפנות בוקר כאשר התקבל דיווח במשטרת נתניה מצעירה על אירוע דקירה בבית הספר יונתן ברחוב איתמר בן מאיר בעיר.

כוחות משטרה גדולים מתחנת נתניה בפיקודו של מפקד התחנה נצ"מ דורון תורג'מן, הגיעו למקום ואיתרו צעירה הסובלת מפציעה שטחית לאחר שנדקרה בחזה. בירור נוסף העלה כי על גג הבניין נמצא בן זוגה שגם הוא פצוע מדקירה. מתחקור ראשוני עלה כי מדובר ככל הנראה בניסיון של השניים לשים קץ לחייהם.

מחקירתם של בני הזוג כל אחד בנפרד עלה כי ביניהם מתנהל קשר זוגי רווי באהבה כנה ואמיתית. לטענתם כשהודיעו להוריהם על כוונתם להינשא זו לזה גילו כי ההורים משני הצדדים מתנגדים נחרצות. בליבם של בני הזוג גמלה ההחלטה להתאבד יחד ועל פי התוכנית היו אמורים בשבת לממש את תוכניתם.

אלא, שלדברי הצעירה היא חשש לשים קץ לחייה ובן זוגה נעתר לסייע בידה ועל פי הסכמת שניהם דקר אותה בחזה. למרבה המזל, מדובר היה בדקירה שטחית בלבד ובפציעה קלה של הצעירה. בן הזוג עלה אל גג מבנה בית הספר והתכוון לשים קץ לחייו אולם גם הדקירה שדקר את עצמו היתה שטחית והוא נפצע באורח קל בלבד. השניים פונו לבית החולים קיבלו טיפול רפואי ולאחר שוחררו.

בהנחייתו של מפקד תחנת נתניה,  נצ"מ דורון תוג'מן, נעצר הצעיר להמשך חקירה כשהוא חשוד בעבירה של דקירה במסגרת אלימות בן בני זוג. תורג'מן הסביר את ההחלטה:  "מדובר באירוע מצער אך אם זאת אנחנו מתייחסים אליו בחומרה רבה כמקרה של דקירה במסגרת אלימות בני זוג ועל כן הבחור נעצר ויובא להארכת מעצר.