הערב (א') נבחר בישיבת הנשיאות של התאחדות הסטודנטים, הכוללת את נציגי אגודות הסטודנטים בכל הארץ והמייצגת 310 אלף סטודנטים, יו"ר התאחדות הסטודנטים החדש, גלעד ארדיטי (29).

ארדיטי, בוגר תואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב, כיהן בשנתיים האחרונות כיו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב. במסגרת פעילותו באגודה הקים את מועדון TAU, מועדון צרכנות וכרטיס אשראי ייחודי לסטודנטים, ויצר הסדר פנסיה ייחודי לסטודנטים הלומדים באוניברסיטת ת"א. היו"ר הנבחר יחליף את אורי רשטיק, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות. 

"האתגר המרכזי של התאחדות הסטודנטים יהיה לחזק את מערכת ההשכלה הגבוהה ולהפוך אותה למשמעותית יותר עבור הסטודנטים. נמשיך להיאבק על חיבור האקדמיה לשוק התעסוקה ולשיפור איכות ההוראה ברמה ארצית. בסופו של יום, נלחם למען התחושה של כל אחד ואחת מהסטודנטים והסטודנטיות במערכת ההשכלה הגבוהה, למען חווייה סטודנטיאלית מאתגרת יותר, מעניינת יותר ומפתחת יותר בדרך להיות לאנשים טובים יותר.", אמר ארדיטי. 


ארדיטי (מימין) ושפע. היו"ר וסגנו. צילום: באדיבות התאחדות הסטודנטים הארצית

רם שפע (29) נבחר להיות סגנו של ארדיטי. שפע הוא סטודנט לתואר ראשון במסלול לחינוך דמוקרטי ומתמחה בהיסטוריית המקרא בסמינר הקיבוצים. כיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים בסמינר הקיבוצים בשנתיים האחרונות. האג'נדה של אגודת הסטודנטים בסמינר הקיבוצים היא עשייה חברתית של סטודנטים, תוך הדגשת האחריות החברתית של שכבה זו על כלל החברה. מול ארדיטי התמודד מתן בר נוי, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן.