כוחות הבטחון הורו היום (ו') על הריסתו של הטרוריסט שהרג את התינוקת בת השלושה חודשים וגם אשה נוספת מאקוודור בחודש שעבר, כאשר פגע עם רכבו בקהל של אנשים בירושלים.  

עבד א-רחמן שלודי,  טרוריסט פלסטיני מורשע משכונת סילוואן במזרח ירושלים נורה על ידי המשטרה ומת בבית החולים אחרי הפיגוע שביצע באוקטובר, בה נהרגה התינוקת חיה זיסל ברון, וגם קרן ימימה מוסקורה, בת 22 מאקוודור. הודעה על ההריסה החתומה בידי צה"ל ניתנה היום למשפחתו של שלודי המתגוררת במזרח ירושלים.

ההתקפה, שתועדה בידי מצלמות אבטחה, התרחשה כמה מאות מטר מתחנת משטרה ישראלית. התינוקת חיה זיסל ברון, בת שלושה חודשים, נהרגה בפיגוע, אישה כבת 50 נפצעה קשה, שניים באורח בינוני וחמישה קל, כששלודי פגע באמצעות מכוניתו במספר הולכי רגל שירדו מהרכבת.

שלודי, בן 20, הוא אסיר משוחרר שישב בכלא בגלל עבירות בטחוניות. הוא ניסה להימלט מזירת הפיגוע - נורה, ככל הנראה על ידי שוטר, נפצע קשה ונעצר. עוד נודע, כי בפברואר האחרון נעצר שלודי יחד עם אביו למשך חודש ימים, בגין עבירות בטחוניות.

סבה של התינוקת שנהרגה בפיגוע, שמשון הלפרין, אמר על נכדתו שנהרגה כי היא "בת שלושה חודשים. הם חיכו לילדה הזו כמה שנים... הם בדיוק חזרו מהכותל, פעם ראשונה בחיים שהילדה הייתה בכותל, החזירו אותה לכיוון הר הבית, ולצערינו, השנאה של הערבים... לא רחמים ולא שום דבר. נשמה קדושה וילדה טהורה שלא עשתה לאף אחד שום דבר רע, נרצחה ללא כל סיבה".

הלפרין סיפר כי "המכונית פתחה בנסיעה במהירות, פגעה בעגלה, הילדה עפה באוויר ונפלה עם הראש על המדרכה. היה לה דימום מאד קשה במוח. הרופאים בבית החולים עשו את מיטב המאמצים ואני רוצה להגיד להם תודה. ההורים בטראומה, הם מזועזעים לחלוטין"