לאחר שבוע סוער בין שתי המערכות, נפגשו אמש הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ וראש השב"כ, יורם לוי על מנת ללבן ביניהם את המתיחות בעקבות הביקורת שהושמעה בתוכנית "עובדה" השבוע.

מי שעבד על מנת להרגיע את הרוחות הוא שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, אשר בירך על הפגישה והניסיון להמשיך בשגרה. בהודעה מיוחדת שהוציא אמר: ""שיתוף הפעולה בין צה"ל לשב"כ הוא חשוב מאין כמותו לביטחון המדינה ולביטחונם של אזרחיה. הקרע שנוצר בין הארגונים בשבוע האחרון היה רע למדינת ישראל, וטוב שהעניין לובן בין הרמטכ"ל לראש השב"כ.

"אני פוגש את קציני וחיילי אמ"ן ואת אנשי השב"כ לא אחת - הם הטובים ביותר שיש לנו. הם עושים לילות כימים כדי להביא לקברניטים בדרג הצבאי והמדיני את המודיעין הטוב ביותר, תוך השקעת מחשבה, יצירתיות ומעוף במציאות מורכבת, מאתגרת ורבת שינויים, ואם דבר זה ייפגע - כולנו ניפגע. אירוע כפי שהיה השבוע אסור שיחזור על עצמו. המקום הנכון ללבן כל מחלוקת בנושאים כה קריטיים וחשאיים למדינת ישראל, הוא בחדר הסגור וחובה להקפיד על כך".

בתוך כך, השתתף היום יעלון באירוע סובב כנרת ה-37, במסגרתו רכב על אופני ידיים למרחק של 65 קילומטרים. שר הביטחון יעלון השתתף בסובב ביחד עם קבוצת נכי צה"ל מבית הלוחם בתל אביב. יש לציין כי השר מתאמן באופן קבוע במקצוע האתגרי הזה.

"הרכיבה על אופני ידיים היא אתגר לא פשוט אך מהנה מאוד", אמר שר הביטחון יעלון בתום המרוץ. "עבורי זו פעילות ספורטיבית יוצאת מן הכלל, במהלכה אני מפעיל שרירים שלא מופעלים בשגרה. שרירים שהפעלתי בפעם האחרונה כשסחבתי את המאג כלוחם צעיר. את הקושי ברכיבה הזו מרגישים בעיקר בעליות, אבל בסיום זו הרגשה עילאית. עבור נכי צה"ל לא מעטים מדובר בפעילות הספורטיבית הכמעט יחידה שהם יכולים לבצע, ועבורם זה ניצחון הרוח".