ראש השב"כ תחת מתקפה פוליטית. אחרי שאתמול (ג') אמר שיושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן אינו מסית לטרור - בניגוד לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגדיר את אבו מאזן כטרוריסט מדיני שמלבה את הטרור - ממשיכים גורמים במערכת הפוליטית לתקוף את כהן.

שר הכלכלה נפתלי בנט, חבר הקבינט, אמר בתכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי בגלי צה"ל כי "אבו מאזן קורא לג'יהאד בירושלים. לפני כמה שבועות הוא אמר 'אל תתנו למזוהמים האלה, היהודים, לעלות לאל אקצא, תעצרו אותם בכל דרך שהיא'", אמר בנט, "אני לא יודע מה עובר ליורם בעניין הזה. אני אדבר איתו, הוא איש טוב, אולי הטעו את דבריו".
ראש השב"כ, יורם כהן, הופיע ביום שלישי בפני מליאת ועדת החוץ והביטחון, ואמר כי יו"ר הרשות אינו מעודד פעולות טרור. כהן הסביר כי אבו מאזן לא מעודד אלימות, בין היתר מחשש שפעולות אלימות יביאו בסופו של דבר להדחתו.

בכך כהן סתר את דבריהם של ראש הממשלה נתניהו שר החוץ אביגדור ליברמן ושר הכלכלה נפתלי בנט. חבר כנסת שנכח בוועדה אמר למעריב שכהן היה בטוח שהדיון חסוי ושהוא לא התכוון לחלוק על הבוס שלו ראש הממשלה אלא שהכוונה שלו היתה שטכנית אבו מאזן אינו משלח פיגועים. ראש הממשלה התכוון לאווירה".