שוק המניות של תל אביב עשוי להיפתח הבוקר (ה') ביום המסחר האחרון של השבוע במגמה מעורבת עם נטייה לירידות שערים שהיו אתמול בבורסות ניו יורק והבוקר בבורסות אסיה.

אבישי גלייטמן מחדר המסחר של IBITRADE מסביר: "העליות בימים האחרונים בבורסות בארה"ב נבלמו במהלך יום המסחר אמש על רקע האכזבה מפרסום מדד המחירים לצרכן למרות הנעילה החיובית בבורסות באירופה. המסחר בתל אביב צפוי להיפתח היום במגמה מעורבת כשמניית פרוטליקס תפתח בפער שלילי של3.2% לאחר הנעילה אמש בניו יורק ולעומתה מניית קמהדע אשר תפתח את המסחר בפער חיובי של 0.78%.

"המגמה החיובית בוול סטריט בימים האחרונים אשר השפיעה לטובה על הבורסה בתל אביב התהפכה אמש, נתון הבא לידי ביטוי במדד הפחד אשר חזר להיסחר בעליות וננעל סביב ה-18.23$ (13.6%+) זאת לאחר ירידה של כ-40% בשבוע האחרון.מדד ה-S&P 500השיל אתמול מערכו כ-0.72%, הדאו ג'ונס ירד בכ- 0.91% והנאסד"קי רד בכ-0.83%.

הבורסה בתל אביב. צילום: פלאש 90

"המניות הדואליות בארץ צפויות כאמור גם כן לשנות מגמה. כיל סיימה את המסחר אמש בניו יורק בפער שלילי של 0.69%,קמטק ננעלה בפער שלילי של 2.59% ואיתן גם טבע אשר תפתח היום את המסחר בארץ בפער שלילי של 0.9%".