הסדרה טווין פיקס תחזור למסך ב-2016, כך הודיעה רשת הטלוויזיה "שואו טיים" . 25 שנים לאחר שידור הסדרה המקורית, הסוכן המיוחד דייל קופר, שריף טרומן ושאר הדמויות של סדרת המתח הקאלטית שבים למרקע. הינשופים עדיים לא מה שהם נראים. 


בפרק הסיום של סדרת המתח הקאלטית "טווין פיקס", הנרצחת לורה פאלמר אמרה לסוכן המיוחד דיילי קופר ש"היא תראה אותו שוב בעוד 25 שנים". מאז ירידת הסדרה ביוני 1991, רבים האמינו כי משהו מיוחד יתרחש בשנת 2016. ונראה כי יוצרי הסדרה דיוויד לינץ' ומרק פרוסט בהחלט בחרו היטב, יחד עם רשת "שואו טיים" , את העיתוי בו הם יחזרו למסך בשנית. 


ביום שישי האחרון, צייצו בטוויטר במסתוריות שני יוצרי הסדרה לינץ'  ופרוסט (כל אחד בנפרד) את ההודעה הבאה: "חברי הטוויטר היקרים: המסטיק שאתם אוהבים הולך לחזור בסטייל!. היום (ב') פרסמה רשת "שואו טיים" סרטון שמאשר שפרקים חדשים של "טווין פיקס" נמצאים בשלבים של עשייה ומיועדים לעלות לרשת. 

העונה החדשה  תכלול תשעה פרקים חדשים, כולם נכתבו בידי לינץ' ופרוסט ויבויימו על ידי לינץ'. העלילה תעקוב אחרי המשך האירועים כפי שהתרחשו בסיומה של  העונה השנייה (והאחרונה עד כה) של הסדרה. לינץ' אף הוסיף כי 25 השנים שעברו יהפכו לאלמנט חשוב בעלילה.


אחד מיוצרי הסדרה דיוויד לינץ'. הסדרה האהובה שלו חוזרת. צילום: רויטרס