נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל יגיעו לביקור ממלכתי ביום שלישי הקרוב בבאקו, בירת אזרבייג׳ן, בהזמנת נשיא אזרבייג׳ן, אילהם אלייב. מטרת הביקור באזרבייג׳ן, שהינה מדינה מוסלמית שיעית הגובלת עם איראן, היא לחזק את הקשרים האסטרטגיים בין המדינות.

עם נחיתתו, יתקבל נשיא המדינה בשדה התעופה על שטיח אדום על ידי 30 ילדים מביה״ס חב״ד שבבאקו שינופפו בדגלי ישראל ואזרבייג׳ן. במהלך הביקור ישתתף באירוע מיוחד לציון 75 שנים לעצמאות ישראל

בפתח הביקור יתקבלו נשיא המדינה ורעייתו בטקס קבלת פנים ממלכתי על ידי משמר הכבוד בארמון הנשיאותי ״זגלובה״, שבבירת אזרבייג׳ן באקו, על ידי נשיא אזרבייג׳ן אילהם אלייב. בשיאו של הטקס ינוגן המנון "התקווה". לאחר מכן יקיימו הנשיאים פגישה מדינית. בהמשך יתארחו הנשיא ורעייתו בארוחת צהריים ממלכתית באירוח נשיא אזרבייג׳ן ורעייתו. 

כמו כן, נשיא המדינה ורעייתו יניחו זר בסמטת הכבוד בקברו של נשיאה השלישי של אזרבייג׳ן, היידר אלייב, ובאנדרטת שהאדילר- שדרת הנופלים להנצחת קורבנות המלחמה. 

לביקור הנשיא יתלווה שר הבריאות והפנים ח"כ משה ארבל. השר ארבל יקיים פגישת עבודה עם מקבילו האזרי ד"ר טימור מוסייב, בה ידונו השרים על העמקת שיתוף הפעולה בעולמות הבריאות בדגש על הכשרות רופאים, הערכות לחירום ובריאות דיגיטלית. במהלך הביקור יתקיים טקס חתימה על הסכם שיתוף פעולה בתחום הבריאות בין מדינת ישראל לאזרבייג׳ן.

כאמור, במהלך הביקור, ישתתפו הנשיא ורעייתו באירוע חגיגי שייערך לכבוד 75 שנה לעצמאות מדינת ישראל ויפגשו עם חברי הקהילה היהודית שבאזרבייג׳ן, ומשם יעשו את דרכם חזרה לישראל.