דרמה בטירת כרמל: מפלגת הליכוד הודיעה על תמיכתה באלי כהן לראשות העיר טירת כרמל, לאחר שהסקרים מצאו כי הוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח בבחירות הקרובות. תמיכת הליכוד מתווספת לתמיכתה של מפלגת ש"ס ובקרוב מפלגות נוספות ורשימות מקומיות צפויות להכריז על תמיכתן בכהן.

תנועת הליכוד הודיעה על תמיכתה באלי כהן לראשות העיר טירת כרמל. כך הוחלט לאחר שהוועדה המוניציפאלית של המפלגה ביצעה שני סקרי עומק שבדקו את סיכוייו לנצח בסיבוב הראשון את שאר המועמדים. על פי הנוהג בליכוד , המפלגה תומכת במועמד בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח, ולאחר שהסקרים הראו תוצאה חד משמעית כי הציבור תומך באלי כהן ומאמין שהוא יביא עימו את השינוי המיוחל, החליטה התנועה להעביר את תמיכתה מאריה טל, ראש העיר היוצא, לאלי כהן.

אלי כהן זוכה לתמיכה רחבה ונחשב לבעל הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח בהתמודדות על ראשות העיר טירת כרמל כבר בסיבוב הראשון. תמיכת הליכוד בכהן מצטרפת לתמיכת כפיר עובדיה ומפלגת ש"ס, וכן לתמיכתם של הרב דרסו ברו וקהילת יוצאי אתיופיה ולחיבורו עם חברת המועצה אפרת דוד ששון. מפלגות נוספות מהכנסת ורשימות מקומיות צפויות להודיע גם כן על תמיכתן במועמדתו של כהן לראשות העיר טירת כרמל. 

אלי כהן: "תושבי טירת כרמל החליטו שהגיע הזמן למנהיגות חדשה, לשינוי שיוביל את העיר לעתיד טוב יותר. תנועת הליכוד שהיא תנועה שקשובה לרחשי הלב של הציבור, בדקה באמצעות סקרי עומק את הסיכויים שלי לנצח ושני הסקרים הראו בצורה ברורה שהציבור מאמין בי ותומך בדרך שלי להצעיד את טירת כרמל לעתיד טוב יותר.

אני מאמין כי הציבור בטירת כרמל רוצה לראות יותר אחדות וגישור בין הקהילות והקבוצות בעיר ואני אמשיך לפעול ברוח הזו. העובדה שתהיה לעיריית טירת כרמל בראשותי אוזן קשבת ודלת פתוחה לכל שרי הממשלה תהווה יתרון עצום להגשמת החזון שלי לטירת כרמל טובה יותר"

מנגד ראש העיר המכהן אריה טל כתב בעמוד הפייסבוק שלו:"בעקבות החלטות תמוהות ומוזרות שהתקבלו בוועדה המוניצפלית בליכוד שהוכיחו שקומבינות וקשרים שווים יותר מעשייה וכישורים החלטתי לאחר שירות של שלושים שנה כראש עיר מטעם הליכוד בטירת כרמל לעזוב את התנועה ולהתמודד ברשימה עצמאית."

לא רק בטירת כרמל כאמור שינויים גם בקריית מפלגת הליכוד לא תומכת בראש העיר המכהן אבירם דהרי כפיר סויסה קיבל את תמיכת הליכוד בבחירות לראשות העיר. סויסה מקורבו של השר מיקי זוהר שימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד התרבות והספורט. 

המועמד לראשות העיר קריית גת כפיר סויסה: "אני מודה מעומק הלב לתנועת הליכוד ולעומד בראשה בנימין נתניהו, ולחברי הוועדה המוניציפאלית שהביעו בי אמון רב ותמיכה פומבית במועמדות שלי לראשות העיר קריית גת. יש להחלטה הזו משמעות גדולה מאוד. בשבועות האחרונים, יחד עם אלפי אנשים טובים שכבר הצטרפו, אנו מייצרים מזה שנים אלטרנטיבה אמיתית שתסיים את שלטון הפחד בעיר ואין לי ספק שתושבי קריית גת יצטרפו בהמוניהם ויביעו בי תמיכה על מנת שנוכל להפוך את העיר למה שהיא יכולה וחייבת להיות - העיר המובילה במחוז דרום ואחת הערים המתקדמות והמובילות בישראל"

באשדוד לעומת זאת לעומת שמועות שונות ראש העיר יחיאל לסרי ימשיך להנות מתמיכת הליכוד גם במערכת הבחירות הנוכחית. לסרי הודה לליכוד על התמיכה בו.