מנכ״ל המשרד לביטחון לאומי שלמה בן אליהו נפגש עם יו"ר HTX של סינגפור הנכנס, אובק קם. הפגישה התקיימה במטרה לחזק את הקשרים בין סינגפור לישראל ובמסגרתה, ובה הוצגו הנושאים המשותפים בהם עוסקות המדינות. הצדדים סיכמו על חיזוק שיתוף הפעולה וקידום חתימת מזכר הבנות בנושא אקסלרטור משותף בנושאי בטחון פנים ושימושים משותפים לשתי המדינות.

הפגישה נערכה כחלק מביקור משלחת בכירה מ״הסוכנות למדע וטכנולוגיה HTX מהמשרד לענייני פנים של סינגפור״ שביקרה בישראל בימים האחרונים. כמו כן, המשלחת צפויה לערוך ביקור במעבדות מז"פ וללמוד אודות יישום טכנולוגיה בעבודת איסוף ראיות ומיפוי זירות פשע. בראש המשלחת הסינגפורית עומד יו"ר HTX אובק קם, סמנכ"ל פיתוח HTX סוכנות המולדת למדע וטנולוגיה צאן צ'אן, סגנית ראש קש"ח HTX גב' מרילין טאן, מנהל מרכז בקרה מר לים קיאן בון, מנהל מרכז רובוטיקה ואוטונומיה מר צ'ין ז'יהאו, מנהל מרכז החדשנות והשותפויות מר ליאון יפ.

יו"ר סוכנות המדע והטכנולוגיה אובק קם: "אנו שמחים להעמיק את שיתוף הפעולה עם המשרד לביטחון לאומי בתחומי המדע והטכנולוגיה. טכנולוגיה יכולה לשפר באופן משמעותי את הביטחון והבטיחות של שתי המדינות שלנו, ואנו נרגשים על שיתוף הפעולה עם ידידנו בישראל כדי לקדם טכנולוגיה ומדע עבור המטרה הנעלה הזאת".

מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי שלמה בן אליהו: "שיתופי הפעולה בין ה-HTX לבין המשרד לביטחון לאומי חשובים. לשכת המדען הראשי של המשרד לביטחון לאומי ממשיכה לקדם פיתוחים טכנולוגיים חדשים בדגש על תחום החממה הטכנולוגית ונפעל להמשך קיום הקשר ההדוק בין ישראל לסינגפור״.