שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ"ץ אירח כמדי שנה אורחים רבים באירוע סוכות המסורתי בביתו במושב כפר אחים שבדרום. במהלך האירוע, התייחס כ"ץ לאירועים הפוליטים האחרונים ואמר כי "הבטחתי לכם שנרכיב ממשלה אחרת – ממשלת ימין בראשות הליכוד וכמו שאמר הראפר היהודי המצליח דרייק, 'התחלנו מלמטה ועכשיו - הנה אנחנו כאן'".

"הראפר היהודי המצליח דרייק אמר פעם - 'אנחנו שואפים לספור את הברכות שלנו, ולא את הבעיות שלנו'. עם זאת - ישראל היא מדינה שיודעת בעיות רבות, אל אחת מהן נחשפנו ביום הכיפורים האחרון. אסור שבמדינת ישראל יראו מחזות נוראים של מפגינים שתוקפים באלימות מתפללים יהודיים בערב יום הכיפורים - ושתיקת מנהיגי אופוזיציה, שלא גינו מיד את התופעות הקשות - היא חמורה ומביישת", הוסיפו.

בהמשך העביר מסר גם לחברי האופוזיציה ואמר כי "זהותה היהודית של המדינה היהודית מתקיימת כמובן תוך כיבוד ושמירת השותפות המלאה עם אחינו בני המיעוטים הנאמנים למדינת ישראל ולדרכה, וכך יהיה גם בעתיד. לאנשי האופוזיציה אני קורא היום לעשות חשבון נפש, אל תחכו ליום הכיפורים הבא".

מול האירוע בביתו התקיימה הפגנה של כמה עשרות מפגינים שחסמו את הכביש וליוו את חברי הליכוד היוצאים מהאירוע בקריאות "בושה". באירוע נרשמה נוכחות מרשימה של שרים וח"כים.