יממה לאחר הפרסום ב"מעריב" על כוונת מפלגת "ציר נאמן'' שתתמודד בבחירות למועצת העיר באר שבע לערוך מצעד ספרי תורה נגד "הגלובליסטים מהשמאל", חברי הכנסת יסמין סאקס פרידמן ויוראי להב הרצנו (יש עתיד) פנו הבוקר (רביעי) למפכ״ל המשטרה ולראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ׳ בדרישה שלא לאפשר את קיום המצעד. 

"הומופוביה לא חוסה תחת חופש הביטוי, ואין לתת לה במה - לא בבאר שבע ולא בשום מקום", כתבו חברי הכנסת מיש עתיד במכתבם. מטעמו של ראש העיר נמסר: "צר לנו שבימים אלה של מערכת בחירות יש כאלה שפועלים כדי להתסיס ולפלג. אנחנו תמיד בצד המחבר והמאחד! בבאר שבע יש מקום לכולם מתוך כבוד לכל האוכלוסיות. באר שבע היא מודל לשוויון בין הקהילות השונות אשר חיות בעיר וכך זה ימשך!"

גורם במפלגה שדיבר עם "מעריב" אמר: "אנחנו מאחדים לא מפלגים. מכניסים לנו אג'נדה זרה שרוצה להחריב את הקשר בין עם ישראל למסורת. המין הופך להיות נורמה כאשר הערכים והמסורת נהפכים למוקצה. יש לנו חברים מהקהילה הגאה, אנחנו לא נגדם. אנחנו נגד הנרטיב שהקהילה מקדמת - הם מייצרים נזק לקהילה. בבאר שבע הקהילה קטנה ולא רלוונטית. להתחיל לחנך ילדים למגדר זה קו אדום מבחינתנו. זה גורם לתסביכים. אנחנו נגד מצעד הגאווה, דרכו מנרמלים הכל. ראיתי דראג קווין עומד בבאר שבע, מסביבו ילדים. מצעד הגאווה זה התערטלות בציבור. אנחנו לא נגד האנשים, אנחנו נגד הרעיון שמגיע דרך מימון זר".

הרב נחום קרליץ (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
הרב נחום קרליץ (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

המצעד צפוי לעבור בשכונה ב', שם מתגוררים סטודנטים רבים, וגם לכך התייחסו בפוסט שפורסם ברשתות החברתיות, "תיתכן התנגדות לתהלוכה זו, משונאי עמנו ומורשתנו. הם לא רלוונטיים, אנחנו הרבה יותר ודורשים לחיות על פי אמונתנו בארץ ישראל מדינת העם היהודי. תגיעו בהמוניכם, בואו נראה לגלובליסטים מה אנחנו חושבים על הסדר העולמי החדש שלהם, אותו הם דוחפים לכולנו במרמה וכפייה".

התמונה בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]