יוזמה של ח"כ קלנר מתקבלת בהסכמה חוצת מפלגות. במהלך היום החתים ח"כ אריאל קלנר (הליכוד* עשרות חברי כנסת על מכתב הקורא לשר השיכון להבטיח ש 50% ממלאי הדירות המיועדות להגרלה יגיעו לחיילי מילואים משרתים. זאת, במסגרת הגרלת 7000 דירות בתוכנית "דירה בהנחה" שתיפתח שבוע הבא. בפניה משבח ח״כ קלנר את השר על ההבטחה כי 10% בלבד מסך הדירות יוגרל לחיילי מילואים אולם טוען שזה מעט מדי.

בשבוע שעבר פורסם כי משרד השיכון הודיע על תחילת ההרשמה להגרלת דירות מוזלות במסגרת תוכנית "דירה בהנחה". בהגרלה הנוכחית יוגרלו 7000 דירות וההרשמה תיפתח ביום שלישי ה26.12.23. המשרד הודיע עוד שיקצה 10% מהדירות, כ-700 דירות, לחיילי מילואים כחלק מהסיוע למשרתים במלחמת חרבות הברזל.

ח"כ אריאל קלנר (הליכוד) שלח מכתב לשר השיכון יצחק גולדקנופף בבקשה להקצות 50% מן הדירות לחיילי מילואים, ובכך להגדיל את הסיכוי שחייל מילואים משרת יזכה בדירה מוזלת. על המכתב חתמו עשרות חברי כנסת, הן מהקואליציה והן מהאופוזיציה.

מח"כ קלנר נמסר: זה המעט שאפשר לעשות למען אלה שעזבו את חייהם ומוסרים את נפשם למען כולנו. מקווה שהיוזמה תצלח ואלפי החיילים יחזרו בשלום עטורי ניצחון מהמלחמה ולבנות את ביתם.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף הגיב על יוזמת קלנר ושיגר לו מכתב תגובה. במכתב כותב גולדקנופף: "קיימות משפחות נוספות הזקוקות לסיוע ברכישת דירה, ובכלל זה זוגות צעירים ומשפחות שלהן ילדים נכים רתוקים, שדאגתי שאף הן יקבלו עדיפות בהגרלות. מאחר שההגרלות של 'מחיר מטרה' כוללות הטבה קניינית משמעותית, הרי שהקנייתן צריכה להיעשות באופן שוויוני תוך מתן אפשרות למספר רב של משפחות ליהנות מהטבה זו".