משלחת מיוחדת של ארגון IDU (ארגון הגג הבינלאומי של המפלגות השמרניות) ובראשה נשיא הארגון, ראש ממשלת קנדה לשעבר סטיבן הרפר ויו״ר הכבוד הלורד מייקל אשקרופט, אשר נענו להזמנתה של סגנית נשיא הארגון השרה גילה גמליאל, הגיעו היום (ראשון) לביקור הזדהות בישראל. חברי המשלחת יבקרו בבארי, ייפגשו עם משפחות חטופים ויערכו ביקור בעיר שדרות.

שרת המודיעין גילה גמליאל: ״אני מודה לראש ממשלת קנדה לשעבר, סטיבן ג׳וזף הרפר, שפעם נוספת הוכיח כי הוא ידיד אמת של עם ישראל. ביקור זה מעיד על תמיכתו הבלתי מסויגת בעם היהודי. תודה מיוחדת ליו״ר הכבוד של הארגון הלורד מייקל אשקרופט שהגיע אף הוא. העולם כולו חייב להיחשף לזוועות שביצע ארגון הטרור הרצחני הנאצי חמאס. נמשיך ונפעל לקבלת לגיטימציה בינלאומית במלחמתה של ישראל להשמדתו של חמאס״. 

ראש ממשלת קנדה לשעבר סטיבן הרפר: ״אני שמח להיות כאן ולהביע את תמיכתנו הבלתי מסויגת בישראל. אני מביע לא רק את תמיכתי האישית אלא אני מייצג גם את תמיכתם של אחוז גדול של אזרחי קנדה בישראל".

השרה גמליאל קיבלה את פניו של ראש ממשלת קנדה ונשיא ארגון IDU סטיבן ג'וזף הרפר, שנענה להזמנתה להגיע לישראל לביקור הזדהות עם מדינת ישראל וקורבנות הטרור של ה-7 באוקטובר.

הרפר, ידיד ישראל ותיק, הגיע לביקור הזדהות בן יומיים, ויעמוד בראש משלחת ארגון IDU - ארגון הגג הבינלאומי של המפלגות השמרניות (בהן ארה״ב, בריטניה וגרמניה), בו הוא מכהן כנשיא, ובמהלכו צפויים חברי המשלחת לבקר בבארי ובעיר שדרות ולפגוש משפחות חטופים. 

חברי המשלחת צפויים להיפגש עם שר החוץ ישראל כ״ץ ויו״ר הכנסת אמיר אוחנה. 

מאחורי ביקור ההזדהות עומדת שרת המודיעין גילה גמליאל המכהנת כסגנית נשיא הארגון IDU שהזמינה את חבריו להביע סולידריות ולהתרשם ממקור ראשון ברצחנות והאכזריות הבלתי אנושית כנגד חפים מפשע, ולפעול להגברת הלגיטימציה של ישראל להמשיך בלחימה עד לניצחון המוחלט על חמאס.