גם היום (רביעי) שבו בן כספית וינון מגל לאולפן השידור ב-103FM והתפלמסו, כאשר ברקע הופעתו של מגל אמש אצל רוני קובן בכאן 11.

הראיון של ינון מגל היה מפגן של שחצנות דוחה ועלבון לאינטליגנציה

בן: "לא ראיתי את הופעתך הבלתי נשכחת אבל קיבלתי את כל התגובות". 

ינון: "זה לא היה טופז (החבר הטלפוני)"

בן: "הסברת לקובן שזו שנה נהדרת לעם ישראל, אתה מפליג במילים". 

ינון: "צריך לראות את הטוב בכל דבר". 

בן: "זו תכונה טובה, אך כשאתה טובע בתוך דם של אחיך, הקטע היותר מקומם הוא שאתה מסביר שבסך הכל נענשנו על ידי הקב"ה. אמרתי לעצמי בקטנה שהגעת כנראה לפיק המשיחיות, אבל שצר לי עליך". 

ינון: "תודה, אני מאוד מעריך את צערך עליי, זה נוסך בי תקווה על הבוקר ומחזק אותי. תודה". 

בן: "חיזקתי אותך?" 

ינון: "כן. תודה שצר לך עליי. השנה הזו היא שנה של התפכחות, אחרי שלקחתם אותנו לאסונות שקרו לנו בגלל הלה לה לנד שלקחתם אותו אליו. קורבנות השלום בצד הפלסטיני כבר הגיעו ל-50 אלף בגלל ההסכמים שעשיתם, אנחנו שילמנו ב-5,000 נרצחים והרוגים, אלפי נרצחים, בתהליך הזה נראה לי שעם ישראל מתפכח סוף סוף, מהאיוולת, מהטמטום והקשקוש שאתה תמכת בו כל השנים. שנה נפלאה ומדהימה בזה שעם ישראל מתחבר לעצמו, מבין את הזהות שלו, מבין מי הוא, מי האויב האמיתי, לא כמו שעשיתם במשך שנה מלחמת אחים במעמד צד אחד. אני אומר שברוך השם שעם ישראל מתפכח, לכן צריך לראות את הטוב בכל דבר. אין לי שום אינטרס להוכיח שאני תוקף את נתניהו".

בן: "אתה לא חייב להתעכב על זה. אני לא צריך ממך שום אישורים להיותי עיתונאי, כל אחד מאיתנו יתייצב בבוא היום מול חשבון הנפש שלו, לדעתי אתה יותר קרוב למה שקוראים תסמונת דודו טופז ממני. אנחנו לא חתמנו על הסכמי שלום, רוב החתימות הן שלכן. ב-2009 נתניהו מגיע לשלטון, ועכשיו הוא מסתובב, מאופר, כל מנהיג אחר היה מבצע חרקירי".

ינון: "מה זה אומר שאין לי עצם אחת בגוף? בואו נדבר על תבהלת סמוטריץ'". 

בן: "אני רק שואל שאלה פשוטה: אתה רוצה שנחליט לא לדבר על נתניהו?" 

ינון: "אני רוצה שנדבר על נתניהו כמו שני בני אדם נורמליים". 

בן: "אני לא אדם נורמלי. אתם טינפתם ונערת הליווי של האחים המוסלמים והשטיח של חמאס. בקיצור אתה לא רוצה שנפסיק לדבר על נתניהו". 

ינון: "הדברים שאתה אומר לא תופסים, אתה לא יודע לעשות את זה, זה לא עובד". 

בן: "מה שחשוב לי שתדע הוא שאני אמשיך, אני עושה את זה הרבה לפניך ואני אהיה במקצוע גם הרבה אחריך, ואני מוכן להתערב על זה". 

ינון: "אבל אני כבר לא במקצוע ממזמן". 

בן: "בשידורים". 

ינון: "בסדר, נתערב. אפשר לדבר? לקחו ריאיון של סמוטריץ' שאמר שאין מה לעשות תחרות בין יעדי המלחמה. איזה שטויות. אנחנו שמים את הקלפים על השולחן, אתם שקרנים, אתם פוליטיקאים. כולכם עובדים, ואתם נותנים לעצמכם פרסים. הכול שקר. אנחנו רואים לכם, בגלל זה ערוץ 14 עולה, אנחנו אומרים את האמת. אתם חבורה של שקרנים ורואים את האמת". 

סייעה בהכנת התוכנית: מיכל קדוש, 103FM