ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, שוחח היום (ראשון) עם שר החוץ ישראל כ"ץ ואיחל לו הצלחה לקראת נסיעתו הלילה לניו יורק, לדיון במועצת הביטחון של האו"ם בנושא ממצאי הדו"ח על הפשעים המיניים החמורים של החמאס ב-7 באוקטובר. ראש הממשלה נתניהו הדגיש בשיחתו כי בקשתן של ארה"ב, בריטניה וצרפת לכנס את מועצת הביטחון באופן מיידי, הינו הישג מדיני חסר תקדים שהושג בזכות מאמצים דיפלומטיים נרחבים בהובלת שר החוץ כ"ץ.

שר החוץ כ"ץ ייקח עימו עשרות בני משפחות של חטופות וחטופים שנמצאים בשבי חמאס, שישתתפו בדיון במועצת הביטחון, וייפגשו עם הגב' פרמילה פאטן, הנציגה המיוחדת של האו"ם לאלימות מינית באזורי עימות ומחברת הדו"ח".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אני מברך ומאחל הצלחה לכל חברי המשלחת במאמץ הלאומי לשחרור חטופינו ולמאבק למען עמדתה וצדקתה של ישראל".

שר החוץ, ישראל כ"ץ: "אני מודה לראש הממשלה נתניהו על הגיבוי והסיוע. אמנם השגנו הישג מדיני חשוב בדמות כינוס מיידי של מועצת הביטחון, אבל אנחנו לא עוצרים פה. ממצאי הדו"ח שמתארים את מה שקרה לנשותינו ב-7 באוקטובר הוא הדבר הכי חמור שהונח לפתחו של האו"ם בכל מה שקשור למדינת ישראל. המנהיגות הדתית של חמאס הורתה לרצוח, לאנוס ולחלל את גופותיהן של בנותינו. משפחות החטופות והחטופים יעמדו לצידי כדי להזכיר למזכ"ל האו"ם ולכל העולם: עם ישראל לא ישלים עם מה שקרה, ולא נעצור עד שהאו"ם יכריז על חמאס כארגון טרור".