היום (שלישי) יתחדש משפט נתניהו עם המשך חקירתו הנגדית שלשל החוקר דאז דני יופה חקירתו הופסקה לאחר שבשבוע שעבר נעדר עקב מחלה. מחר יגיע גם החוקר יצחק קסיאל. יופה ההיה החוקר של הדס קליין ונשאל על מסמכים שהתקבלו על ידה וסייעו בחקירה: "אם יש עד שסומכים עליו, אין שום בעיה. נסינו לאתר כל הספקים שמהם נרכשו אותם טובין. הדס העלתה שם של חנות וניסינו לאתר את אותם מסמכים, לראות מה באמת נרכש".

עם עדות החוקר אודי אבוקסיס: משפט נתניהו יתחדש הבוקר

על חקירות בני הזוג נתניהו אמר: "לא נתנו לחקור את ראש הממשלה ורעייתו במקביל. זה עצבן אותי". על חקירות הרי ארו סיפר מי שלימים יהפוך לעד מדינה: "הוא לא היה חשוד בתיק. הוא הגיע מחו"ל והיינו צריכים אותו. החליטו לחקור אותו ב-5:00 בבוקר כדי למנוע שיבוש חקירה, אני מניח שזו פעולה דחופה. זה לא היה המנדט שלי".

יום לאחר מכן יחקר יצחק קסיאל, קצין עבירות מחשב ארצי במשטרה בדימוס.

בימ"ש עדכן כי הדיון ייערך בין 8:30 ל-13:00.

בדיון קודם ציפי לבני שרת המשפטים לשעבר העידה במסגרת תיק 2000, שבו נאשם מו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון (נוני) מוזס בהצעת שוחד בדמות סיקור אוהד לנתניהו, שנאשם במרמה והפרת אמונים בתיק היא סיפרה כי: "בני: "אגיד מה הייתה עמדתי ביחס לישראל היום - ישראל היום גם אם הוא היה עיתון היה בעיני עבירה על חוק מימון מפלגות. הוא הודפס כדי לשווק את המסרים של נתניהו. זה היה מאוד בולט. הוא חולק בחינם כשבעצם על פי חוק מימון מופלגות אסורה תרומה אסור לקבל תרומה מעל 1999 שקל לא בשנת בחירות ובשנת בחירות 2000 שקל והינה כאן יש תרומה של מאות אלפי שקלים אם לא מיליוני שקלים שכל כולה הייתה תעמולה זו".