חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן (הליכוד) חושפת מה אירע אחרי "תקרית המרפסת" המדוברת שאירעה לפני כשנה וחצי במהלכה נעל אותה דוברו של ראש הממשלה יונתן אוריך במרפסת הקומה ה-14 של מטה המפלגה במצודת זאב, לאחר שבין השניים התגלע ויכוח. בראיון בתוכנית "פגישה עם רוני קובן" שתשודר מחר ב"כאן 11" סיפרה דיסטל-אטבריאן על התקרית הלא נעימה, וחשפה את שמו של הבכיר המקורב לבנימין נתניהו שהיה מעורב בה.

לא שפויה או חפצת חיים: ישראל נחטפה ע"י מנהיג מעורער ומושחת | בן כספית
דיווחים בסוריה: לפחות 36 הרוגים בתקיפה הישראלית בשדה התעופה בחלב

התקרית התרחשה בעקבות ויכוח שפרץ בינה לבין יועציו של ראש הממשלה ונגע לסרטון פייסבוק שהיא יצרה ועסק בנושאים כלכליים, בו הוצג נתניהו.

לדברי חברת הכנסת, הסרטון לא זכה להצלחה, והסיבה לכך הייתה שיועציו של נתניהו העדיפו להשקיע בסרטון בקידומו ברשתות החברתיות פחות כסף מאשר השקיעו בסרטונים אחרים.

"הם באים לנתניהו ואומרים לו: היא נכשלה, כי מביאים לו את התוצאות מהפייסבוק שהונדסו לכדי כך. ואני באה לנתניהו עם הדף כשגיליתי את זה, כדי להראות לו איך הם מתמחרים את כל שאר הסרטונים וכמה הם שמו על הסרטון הזה. ואוריך תופס את זה בזמן, ונועל אותי במרפסת. חושך וצלמוות. דופקים דופקים עד שבאה המנקה ופתחה לי. זה היה מבהיל ברגע ההוא, אירוע אלים מאוד בעיניי. אני יורדת לקומה למטה, ואז מתחיל הסיפור שאף אחד לא דיבר עליו", סיפרה על סף דמעות.

קובן שאל: "בעצם ארבעה גברים מגיעים, נעמדים סביבך ומקיפים אותך וצועקים עלייך ארבעתם, ביניהם אוריך".

"דוחקים אותי החוצה בצרחות, כשאני עומדת באמצע. אין לי אומדן כמה זמן זה נמשך, בעיני זה היה נצח. אני זוכרת שיצאתי משם ברגליים כושלות ורועדות, היה לי ממש התקף חרדה במעלית למטה, זוכרת את עצמי כושלת החוצה מהבניין. לא יכולה לנשום, לא מבינה מה בדיוק קרה פה הרגע", אמרה.

בנימין נתניהו וצחי ברוורמן (צילום: מרק ישראל סלם)
בנימין נתניהו וצחי ברוורמן (צילום: מרק ישראל סלם)

קובן שאל: "זה אוריך ומי עוד?".

"אתה יודע מה?", השיבה חברת הכנסת, "זה צחי ברוורמן ראש הסגל, את השם שלו לא אכפת לי לומר".