בשיחה שערך היום (שלישי) שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי ברדיו צפון 104.5FM התייחס להצעת חוק אל-ג'זירה שאושרה בקריאה שנייה ושלישית: "תמונת ניצחון ראשונה, עדיין לא הניצחון המוחלט".

מיד לאחר מכן הרחיב השר ואמר: "הם חושבים שיש לאותם גופים חופש ביטוי במדינה שלנו. אמרתי להם: 'אין חופש ביטוי לשופרות של החמאס במדינת ישראל', והיועצים המשפטיים כל הבעיה שלהם זה הגנה על חופש הביטוי. בסופו של דבר הצלחנו להכריע את הסיפור הזה. הם הכניסו כל מיני איזונים מופרכים, אבל אנחנו צריכים את הכלי הזה במיידי, יש דרישות בטחוניות, הדבר הזה גורם לפגיעה בביטחון המדינה, בלוחמי צה"ל, הם גורמים להסתה בקרב ערביי ישראל וערביי יו"ש".

עוד סיפר כי "65 עיתונאיים מהערוץ מחזיקים בתעודות עיתונאים מלע"מ, לעיתונות ממשלתית. יש להם משרדים בירושלים, כל העיתונאיים האלה יוחרמו להם התעודות הלע"מ, יוחרם ציוד השידורים מהמשרדים שלהם, הערוץ יירד מהפלטפורמות המשודרות, ייסגרו אתרי האינטרנט שלהם בישראל. זה יהיה מהלך היסטורי. ניסו לעשות את זה הרבה שנים וזה יוצא לפועל".

בהמשך הוא מתח גם ביקורת על ניצחונו של יאיר לפיד, בפריימריז למפלגת "יש עתיד": "לפיד בחר את חברי הגוף הבוחר, הוא מינה אותם. ואלה שהוא מינה יוצאים כנגדו 50 אחוז מתוכם כמעט, אומרים לו 'אתה לא ראוי להמשיך לכהן'".

על הביקורת החריפה בנושא פגרת הכנסת טען: "אין פגרה באמת. אנחנו זמינים 24 שעות, הפגרה היא שאין קידום הצעות חוק חדשות, כל שאר הפעולות ממשיכות כרגיל".

בנוסף, הביע את דעתו על הקריאות לבחירות בהפגנות: "מי שבתקופת מלחמה מנסה לעשות הון פוליטי ולדאוג לאינטרסים הפוליטיים שלו זה בושה וחרפה".

ולסיום, כשנשאל על הטיפול במצבם של תושבי הדרום המפונים מבתיהם בצל המלחמה, שיתף ואמר: " אני תושב עזה הייתי מפונה מספר חודשים מהבית. אנחנו נותנים גיבוי מלא לממשלה".