מינויים שנויים במחלוקת? בידיעה שעלתה אתמול לכותרות פורסם כי דוד לניאדו, נציג סיעת הליכוד שרץ עם סיעת עוצמה יהודית ואף הורשע בפלילים בעבר, מונה לוועדת הביקורת במועצת העיר תל אביב. הדברים באים על רקע מינויו של יו"ר סיעת 'מאמינים - הבית היהודי' חיים גורן לסגן בשכר, שרץ עם מפלגתו של השר בצלאל סמוטריץ'. אסף זמיר, סגן ראש עיריית תל אביב־יפו, שוחח היום (רביעי) עם אודי סגל וענת דוידוב בתוכניתם ב-103fm והגיב על הדברים.

"סנקציות ובליץ דיפלומטי": מסתמן כי תגובת ישראל באיראן תהיה סימבולית
דרעי משנה כיוון? "אחרי הבחירות הבאות לא נלך עם נתניהו" | דיווח

"מי זה חיים גורן?", התעניינה דוידוב בפתח השיחה, וזמיר השיב: "חיים גורן הוא חבר מועצת העיקר, נבחר בקדנציה שלישית על פלטפורמה שמייצגת קשת רחבה של דתיים בתל אביב. לפני שתי מערכות בחירות הוא רץ מטעם בנט ושקד. מצביעיו נעים מהקהילות הליברליות ביותר לקהילות ימין חרדלי לחרדים מצפון העיר. זה ספקטרום באמת רחב שמייצג הרבה תל אביבים שמאז ומעולם יושבים במועצת העיר, ומאז שאני זוכר הם חלק מהקואליציה העירונית".

עוד טען כי "אי אפשר להאשים אותי שאני לא נאבק כל הקריירה הפוליטית שלי כנגד הדברים שנאבקים עכשיו ברחובות, כולל לקפל את המשפחה שלי ולהחזיר אותה מניו יורק למחאה על הרפורמה המשפטית. אבל אני הייתי חבר כנסת בכחול לבן, לא ביש עתיד, זה דבר ראשון. הדבר השני, כשתל אביב תישאר תל אביב לא היה מי יהיה יותר חילוני, זה היה מי ישמור על תל אביב".

"הבעיה עם הקמפיין שמתנהל כרגע נגד חיים גורן בתל אביב, שהוא נובע מפחד לגיטימי של אנשים שמסתכלים על מה שקורה ברמה הלאומית, באיזונים שבין ליברליזם לשמרנות. אנשים חושבים שעכשיו זו פעם ראשונה שיושבים דתיים, הקואליציה העירונית שואפת תמיד להיות רחבה", סיכם. "השיח הוא שיח עם כל מפלגות הבית, המטרה להכניס את כולם - בוודאי שכולל את יש עתיד, למרות שהתמודדו והפסידו".

לסיום הדגיש כי "ככל שזה תלוי בי, לכל מפלגות הבית הוצע על בסיס מפתח סיעתי לקחת חלק - תל אביב תישאר תל אביב, היא נאבקת נגד שינוי הדמוקרטיה, מרכז ליברלי, אבל מצליחה לנהל מודל כבר עשרות שנים שכל מי שחי בתוכה יש לו את החופש להיות הוא. זה מודל פלורליסטי שבו גם ערביי יפו מיוצגים וגם דתיים".

תיעוד פגיעת הטיל האיראני בבסיס נבטים (צילום :דובר צה"ל)