מלחמת חרבות ברזל: שר האוצר בצלאל סמוטריץ' טען שצריך להציב אולטימטום לחיזבאללה ולהיכנס קרקעית ללבנון אם לא ייענה. ענת דוידוב דנה בכך היום (ראשון) בתוכניתה ב-103fm עם בני בן מובחר, ראש מועצת מבואות חרמון, אשר הגיב לאמירה הקשה שעוררה סערה.

פצצות וטילים קטלניים יותר: "ישראל במרחק נגיעה ממתקפת מנע בלבנון"
מסוק ובו נשיא איראן ושר החוץ התרסק, כוחות חילוץ מתקשים להגיע למקום

בפתח הראיון אמר: "אני עדיין על הכבישים ומתוכנן להיות בפגישה. הוזמנו ראשי רשויות של המועצות שתושביהן התפנו, ולפי מה שאני יודע רק ראש מועצת מטולה לא ישתתף בישיבה. אנחנו לא צריכים כותרות לפגישה, אנו שבעים מכותרות. אנו באים כי רה"מ הזמין, והוא רה"מ. נקטנו בצעדים ראשוניים, די מתונים ביום העצמאות, לא חגגנו עם משפחותינו ועמדנו בצמתים וזה לא איום".

"אנו לא מעוניינים, במיוחד אני, להראות לחיזבאללה אם קשה לנו או לא, אם אנו רבים או לא, אנחנו דורשים הסבר עד מתי עבור תושבינו זה יימשך, עד מתי המשוואה הזו של 15 ק"מ רצועת ביטחון בתוך המדינה שלנו?", המשיך.

"אני לא יודע אם סמוטריץ' יכול להגיש אולטימטום לחיזבאללה, מה אנחנו לא רואים את היכולות? אנחנו לא יודעים עם איזה פסיכופת יש לנו עסק?", הוסיף. "היום בבוקר ביקרתי חקלאים במושב בית הלל, אין מי שיבוא ויקטוף. מה עושים עם הפירות האלה. בענייני ביטחון, אנחנו רוצים לחזור הביתה, הקהילות שלנו מתפרקות - החקלאות, התיירות, אנשים שלנו מרוסקים".

תיעוד התקיפה בדרום לבנון (צילום :דובר צה"ל)

בסיום הראיון אמר: "אני חושב שרה"מ נמצא בסוג של סערה שתופסת את כל מדינת ישראל. אני חושב שהמדינה וממשלתה פשוט לא מבינים את המציאות הכואבת שיש בצפון. אולי הם מקבלים דיווחים לא נכונים, אנשים שכרו כבר דירות לשלוש שנים. המשחק הזה של להוריד בתים ביישובים חייב להיפסק, אלא אם כן אנחנו מרימים ידיים".