בליכוד מגיבים לדיווח לפיו בבית הלבן שוקלים להחרים את ועידת אייפאק ולא מוותרים על הנסיעה השנויה במחלוקת לוושינגטון. בהודעה שפורסמה מטעם המפלגה נכתב כי "ראש הממשלה נתניהו עומד בתוקף בהתנגדותו להסכם - שיאפשר לאיראן לייצר עשרות פצצות גרעין תוך כמה שנים".



עוד הוסיפו בליכוד וברמיזה לבית הלבן כי "כל מי שביטחון ישראל חשוב לו, צריך להתייצב לצדו של ראש הממשלה נתניהו במאבק לעצירת ההסכם הרע עם איראן, ולתמוך בהחלטתו של ראש הממשלה להשמיע את דבריו במקום היחיד שאפשר לעצור הסכם כזה - הקונגרס האמריקני".

עוד נמסר בהודעת הליכוד כי אכן "יש הבדלי עמדות מהותיים בין ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, לבין הממשל האמריקני, לגבי ההסכם המסוכן המתגבש עם איראן ולגבי הצורך וההכרח בהמשך הסנקציות על איראן".

מוקדם יותר היום, דווח בכלי תקשורת שונים כי הבית הלבן שוקל להחרים את ועידת אייפאק, השדולה הפרו-ישראלית בבתי הקונגרס האמריקניים, בשל נאומו הצפוי של ראש הממשלה בנימין נתניהו הצפוי להתקיים בקונגרס ב-3 במרץ.

ביום חמישי הודיעה דוברת מחלקת המדינה האמריקנית ג'ן סאקי, כי קיימת "סבירות גבוהה" שג'ון קרי לא יהיה בוושינגטון בזמן נאומו של נתניהו. "הדבר לא מפתיע מכיוון שהוא נוסע באופן תכוף", אמרה, אך הבהירה כי לוח הזמנים טרם נקבע סופית.
 
הכתבים במסיבת העיתונאים ציינו בפני הדוברת שגם סגן הנשיא ג'ו ביידן הודיע כי לא יוכל להיות נוכח בגלל נסיבות דומות, אך סאקי דחתה את הטענות ואמרה: "כולנו מבלים במטוסים ימים ארוכים, זה לא אמור להפתיע אף אחד שהדיפלומט הבכיר נמצא מעבר לים".
 
עוד תקפה סאקי את נתניהו ואמרה: כי "נראה שהוא יודע יותר מאשר מנהלי המשא ומתן. צריך עסקה טובה עם איראן והיא תהפוך את ארצות הברית וישראל ליותר בטוחות". סאקי הבהירה שנתניהו אינו בקיא בפרטים, בניגוד לדבריו שהוא מכיר את ההסכם המתגבש במלואו. לדבריה, "אנחנו נוקטים צעדים כדי שמידע חסוי לא ידלוף".
 
דבריה של סאקי מצטרפים להודעת דובר הבית הלבן ג'וש ארנסט שאמר כי ישראל מדליפה פרטים מסולפים מהמשא ומתן עם איראן. "אין ספק שדברים שהישראלים  אומרים בתיאור המשא ומתן דברים שאינם נכונים", אמר ארנסט. "יש בחירה של קטעי מידע שמוציאים אותם מהקשרם ומסלפים אותם כדי להציג את אותם קרעים".