לראשונה מאז הבחירות וימים אחדים לפני השבעת הכנסת ה-20 נועדו אמש (שלישי) ברמאללה ראשי הרשימה המאוחדת ובראשם איימן עודה, עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן.


במשלחת השתתפו גם ח"כ ג'מאל זחאלקה, ח"כ מסעוד גנאיים והח"כ המיועד אוסמה סעדי. בתום הפגישה פרסמה סוכנות הידיעות הפלסטינית וואפ"א הודעה בה נאמר, כי "ראשי הרשימה המשותפת נועדו עם הנשיא מחמוד עבאס במוקאטעה ברמאללה וזה בירך אותם על ההישג בבחירות לכנסת ה-20".

בראש המשלחת עמד הח"כ הטרי איימן עודה וכללה את חברי הכנסת, ג'מאל זחאלקה , מסעוד ע'נאים ואוסאמה סעדי.חברי המשלחת שמעו סקירה מדינית מהנשיא והביעו את הערכתם לדיפלומטיה הפלסטינית האחראית שאינה מוותרת על הזכויות הלגיטימיות של העם הפלסטיני", לשון ההודעה.
 
ח"כ גנאיים, שעבורו היה זה מפגש ראשון עם אבו מאזן ברמאללה, סיפר: “זו היתה פגישת נימוסין והכרות לאחר הבחירות בישראל. איימן עודה ואני נפגשנו לראשונה עם אבו מאזן. יו"ר הרשות גילה בקיאות רבה בתוצאות הבחירות ואמר כי הוא ממתין לראות איזה ממשלה תקום בישראל, ממשלת ימין או ממשלת אחדות לאומית, קודם  שיקבע את עמדתו כלפיה אך הוסיף כי ידו מושטת לשלום. אבו מאזן ציין כי עכשיו הכל תקוע בתחום המדיני ועל כן הוא ממתין להתפתחויות הפוליטיות בישראל כדי לראות האם יש סיכוי לחדש את המשא ומתן", הוסיף גנאיים.
 

אבו מאזן שיבח את ראשי הרשימה המשותפת על הישגם בבחירות וגילה בקיאות בתוכניותיהם, כמו למשל כוונת חברי הסיעה לפתוח מחר ב"צעדת ההכרה" מהכפרים הבלתי מוכרים בנגב לעבר משכן הנשיא בירושלים. “זה צעד נכון בכיוון של שיוויון ומתן זכויות לתושבי הנגב", אמר אבו מאזן.
 
"הנשיא אבו מאזן אמר שהוא מעריך את מאבקנו למען השלום אבל קרא לנו לטפל בבעיות של האוכלוסיה הערבית בישראל", סיפר ח"כ גנאיים. “אנחנו צחקנו ואמרנו לו – גם עליך עבדה תעמולת הבחירות של ליברמן. גם אתה אומר לנו את זה? 90 אחוז מהפעילות שלנו נוגעת לעניינים פנימיים ורק 10 אחוז לנושאי השלום ומדיניות חוץ".
 
יו״ר מרכז הליכוד, ח״כ דני דנון, אמר בתגובה למפגש ברמאללה: ״חברי הרשימה המשותפת עוד לא נשבעו אמונים לכנסת ישראל וכבר ממהרים להגיע לפטרונם הפוליטי אבו מאזן. במקום לדאוג רק לאנשי הרשות הגיע העת שיפנו מזמנם למצוקות והבעיות שקיימות בקרב האוכלוסייה הערבית ויעזרו במציאת פתרונות למצוקותיהם ובעיותיהם היומיומיות״.