הסתיימה פגישת המשא ומתן בין צוותי הליכוד והבית היהודי במשכן הכנסת. בתום הפגישה אמר ניר אורבך, מנכ"ל הבית היהודי וחבר בצוות המשא ומתן, כי נושא התיקים לא נדון כלל, וכי הדיון עסק בקווי היסוד של הממשלה אותם דורשת הבית היהודי: "זה לא סוד שהתחושה שלנו לא קלה", אמר אורבך. "בניגוד לשמועות, סרבנו לדון בתיקים עד שנסיים את הדיון בנושאים העקרוניים. העם הלך למשאל עם על קווי היסוד של הממשלה".



אורבך מסר כי במהלך המפגש היום דרש הבית היהודי לכלול בקווי היסוד של הממשלה החדשה את העברת חוק העמותות, קבלת תכנית אסטרטגית לחיזוק הצפון, העלאת שכר החובה לחיילי סדיר בשנת השירות השלישית וחיזוק זהותה היהודית של מדינת ישראל. "בכל מקום שנהיה, בקואליציה או באופוזיציה, נשמור על הדרך הלאומית ונעמוד על עקרונותינו". 
צוותי המו"מ קבעו להמשיך בשבוע הבא את השיחות ביניהם. לדברי גורמים בבית היהודי, בליכוד הודו כי טעו בהתנהלות מול הבית היהודי וכי הם בודקים דרכים לתקן את המצב.

בהעדרה של משלחת מפלגת כולנו, המחרימה את הדיונים על רקע המחלוקת בנוגע לראשות וועדת הכספים, התקיימה הפגישה הראשונה בין צוות המשא ומתן של הליכוד לבין הבית היהודי. 

מוקדם יותר, כתב בנט בעמוד הפייסבוק שלו, כי "לצערי, נראה כי רה״מ מתכנן להכניס את בוז׳י/ציפי, ולכן מדלג עלינו. נתניהו גם חזר בו מאמירתו שלא יאפשר הקמת מדינה פלסטינית, ובכלל מתנער מכלל התחייבויותיו הלאומיות. מהאופוזיציה, אם כך יהיה, נוכל לשרת את עם ישראל בנחישות ובאמונה".

בליכוד זעמו על החלטת משה כחלון להורות לצוות המשא ומתן שלו להחרים את הפגישה שהייתה אמורה להתקיים הבוקר עם הליכוד. חברת הכנסת מירי רגב אמרה: " "שהציבור לא יבוא בטענות לליכוד אם נלך לממשלת אחדות ובעוד שנתיים נלך שוב לבחירות. זו התוצאה של ההתנהלות הסחטנית של בנט, כחלון וליברמן. התנהלותם היא פשוטה יריקה לציבור בפנים, הליכוד, עם 30 מנדטים, לא ישמש ועדת קישוט בממשלה הבאה". 
 
עוד אמרה רגב: "ראש הממשלה פועל להקים ממשלה יציבה, עם יכולת משילות שתוכל לבצע רפורמות משמעותיות שיביאו בשורה לציבור. בדיוק כפי שהבטחנו במהלך הבחירות. הגיע הזמן שהציבור שתמך במפלגות הקטנות והבינוניות ישלח מסר ברור לנבחריו, מסר שהם רוצים ממשלה בראשות נתניהו שתוקם כמה שיותר מהר, ממשלה לאומית ויציבה שתדאג לציבור. די עם הסחטנות".