שר הביטחון משה יעלון דיבר הערב (ראשון) בחריפות נגד מסגרת ההסכם אליו הגיעו המעצמות עם איראן בסוגיית פרויקט הגרעין האיראני.  יעלון כינה את ההסכם "טעות היסטורית" והגדיר אותו כמסוכן.


יעלון כתב בדף הפייסבוק שלו כי: "מסגרת ההסכם בין איראן למעצמות היא הישג איראני עצום וטעות היסטורית של המערב. איראן היא מפלצת טרור שמממנת, מאמנת ומחמשת ארגונים וישויות כדי לזרוע הרס וחורבן בקרב משטרים פרו-מערביים במזרח התיכון ובעולם כולו, ואין לה כל כוונה להפסיק בכך. להיפך.

 
"תאבונה של איראן להמשיך להפיץ את המהפכה, באמצעות זרועות הטרור חסר המעצורים שלה, רק יגבר עתה. מסגרת ההסכם הזו תסייע לה בכך: תביא לשיקום כלכלתה, עם הסרת הסנקציות, ותכניס אותה בדלת הראשית של משפחת העמים" המשיך יעלון. 


מוקדם יותר היום הפציר ראש הממשלה בנימין נתניהו בארצות הברית להשיג עסקה טובה יותר מול איראן ותכנית הגרעין שלה. בראיון לתכנית "מצב האומה" ברשת CNN, אמר נתניהו כי ילחץ על מחוקקים אמריקאים שלא לתת לטהרן "דרך חופשית לפצצת אטום".

לדבריו, הוא שוחח עם מספר חברי קונגרס, הן דמוקרטים והן רפובליקנים על הגרעין האיראני. "זה לא נושא מפלגתי, זה לא נושא ישראלי בלבד. זה נושא עולמי", אמר. "כולם יהיו מאויימים על ידי מדינת הטרור הבולטת של ימינו שתוכל לשמור את התשתית לייצור לא פצצה אחת, אלא פצצות רבות בשנים הקרובות". 
כשנשאל ראש הממשלה האם הוא סומך על הנשיא ברק אובמה, הוא אמר כי הוא בטוח שאובמה עושה את מה שהוא חושב שטוב עבור ארצו, אבל שהם לא הסכימו על המדיניות כלפי איראן: "זאת לא שאלה של אמון", הוסיף.