חבר הכנסת איוב קרא (ליכוד) נפגש הערב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאור דרישתו של קרא להתמנות לשר בממשלה הבאה. על פי דוברו של קרא, ראפי חלבי, הפגישה התקיימה באווירה טובה

ראש הממשלה הביע נכונות להתמוןדד עם הצרכים של החברה הדרוזית ושל על בני המיעוטים, נאמר בהצהרה מטעם משרדו של קרא.חלבי אמר כי רוב הדרוזים משרתים בצה"ל, כשרבים עושים זאת ביחידות קרביות. "אם אנחנו מספיק לללכת למלחמה, אנחנו טובים מספיק להיות חברים בממשלה", הוא הוסיף.
בשבוע שעבר הביא קרא את דרישתו להתמנות לשר, ואיים כי לא ייענה, לא יגיע לישיבת השבעת הממשלה. קרא ציין כי הוא אחד מוותיקי חברי הכנסת בליכוד, וכי הוכיח לאורך שנים את נאמנותו המוחלטת לנתניהו. לדבריו, לאור תחושות הקיפוח בעדה, ובעקבות האפקט השלילי שהיה לדבריו של ראש הממשלה ביום הבחירות, שהזהיר מ"ערבים הנוהרים לקלפי", יש צורך למנות שר מבני המיעוטים. 

יצויין כי "מרד" של חבר הכנסת איוב קרא יכול להוות בעיה לא קטנה לממשלה שאך קמה ולקואליציה, ולמנוע, למשל, את אישור החוק שבא לאפשר לנתניהו להגדיל את מספר השרים בממשלה, חוק שמצריך רוב של 61 חכים. 

מקור המעורה בנעשה בחברה הדרוזית אמר לג'רוזלם פוסט כי בקהילה יש כעס רב בעקבות חוק הלאום שאושר בממשלה בסוף השנה שעברה והוסיף: "לא יכול להיות שהמיעוטים יהיו 20% מהאזרחים - אבל לא יהיה לנו אפילו אדם אחד בממשלה".