למרות התנצלותו של מנכ"ל חברת אורנג' העולמית, סטפן רישאר, וחזרתו מהדברים שאמר בשבוע שעבר בקהיר, לפיהם אם היה יכול, החברה היתה מתנתקת מקשריה העסקיים בישראל, הסערה שעוררו דבריו מסרבת להירגע. 

אחת הביקורות הנוקבות שהושמעו נגד רישאר היתה של סגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטובלי, אליה החליט המנכ"ל להשיב במכתב. 
רישאר הביע את צערו על "הבלבול והמחלוקת סביב מערכת היחסים אורנג' וישראל". "אני מבטיח לך, שכחברה בינלאומית, אורנג' לא עוסקת בוויכוחים מדיניים, אלא מתמקדת בצד העסקי". 

רישאר הוסיף והבהיר, החברה בראשותו לא תומכת בשום סוכ של חרם, בישראל או בכל מקום אחר. "לאורנג' יש נוכחות ארוכה בישראל ואנו מחדשים את מחויבותנו לישראל בתכנית בטארט-אפים ובדרכים נוספות", כתב רישאר לחוטובלי.
"ההחלטה לסיים את הסכם עם פרטנר", כותב רישאר, "נובעת כולה מהשלכות מסחריות לאסטרטגיית המותג שלנו". הוא הוסיף: "קבוצת אורנג' אינה מעוניינת לשמר את נוכחות המותג באמצעות הסכמים במדינות בהן היא אינה משמשת כמפעילה סלולארית. כפי שאת יודעת, ללחברת אורנג' אין נוכחות בשוק הסלולאר בישראל".
"אני דוחה בתקיפות את הרעיון שהוצג בחלק מכלי התקשורת, שהחלטת אורנג' נובעת מלחץ מדיני של תנועות או ארגונים מסוימים", כתב רישאר.
לסיום מכתבו כתב רישאר: "אני רוצה להדגיש שבאופן אישי, מאד הושפעתי מהתסבוכת שנקשרה למצב, ומהתוקפנות של חלק מהתגובות שהתבססו על התהרות שמעולם אמרתי. אני ידיד של ישראל ואני מבקר בה לעתים קרובות. זאת מדינה של חדשנות ודינמיות".