היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, אישר הבוקר (שלישי) לפתוח בחקירה נגד סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אורן חזן, בגין תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי, עבירות אשר לכאורה בוצעו טרם כניסתו לתפקיד כחבר כנסת.



על פי הפרסום בערוץ 10, החשד הוא כי חזן תקף את ראש עיריית אריאל, אליהו שבירו, בעת שהגיע למשרדי עיריית אריאל בעקבות עיקול שהוטל על חשבון בנק שבבעלות משפחתו. 



במקביל לכך, פורסמו שני התחקירים אודות חזן, אשר האחרון שפורסם אמש בערוץ 10, האשים אותו לכאורה בהטרדה מינית.



כחלק מהתחקיר, צעירות שעבדו תחת חבר הכנסת בבר של "מלון פליישר" שבתל-אביב, סיפרו כי חזן, שהיה בשנים 2011-2012 המנהל והבעלים של המקום, ניסה לנצל את מעמדו והטריד אותן מינית.



אחת מהן, מ', שעבדה בבר, טענה: "אני והוא נכנסנו לחלל צפוף, לא הייתה לו שום בעיה להתחכך תוך כדי כשהוא עובר למקום אחר, ופיזית לתפוס במותניים. הוא גם הצמיד את המפשעה שלו לאחוריים שלי, כאילו בטעות". היא הוסיפה: "הוא היה אומר - 'בטעות נגעתי בך, שלא תחשבי שמשהו לא בסדר'".



"אין מצב שאורן עובר לידך ולא נוגע", טענה מ' וסיפרה על התחושות הקשות שהתעוררו כחלק מהעבודה מולו: "היה בי פחד להישאר עם אורן לבד. הוא יכול לרקוד על הבר, להוריד חולצה, להוריד מכנסיים - הכול יכול היה לקרות".



בתחקיר נוסף שהתפרסם שבוע קודם לכן, בערוץ 2, הציגו כי הוא השתמש לכאורה בסם קריסטל מת והאשימו אותו לכאורה בסרסור.



תגובתו של חזן אודות התחקיר האחרון בערוץ 10: "לאחר שטענתם שאני סוחר סמים, סוחר נשים ומרגל, רק היה ברור וצפוי כי תבואו גם בסוג האשמות זול ונמוך כזה, שגם בו אין כל אמת וכל מטרתו היא סיכול ממוקד, דורסני, ולא הגון של חבר כנסת מכהן אותו הפכתם לשק חבטות".