שרת התרבות, מירי רגב, תוקפת בחריפות את האמנים. 

בראיון למגזין "את" שפורסם הערב (חמישי) בערוץ 2, היא אומרת: "ידעתי שעולם התרבות הוא כפוי טובה, ולא בא לי לעבוד בשביל כפויי טובה, מי שתופס תחת וצבוע - לא בא לי לעבוד בשבילו".

במהלך הריאיון אמרה רגב: "מי בכלל רצה להיות שרת התרבות?" והסבירה מדוע דווקא תיק הרווחה עניין אותה: "ברווחה זה אנשים שיודעים להוקיר. בעולם התרבות, שהוא כפוי טובה אין הכרת תודה ואני אומרת- ראבק, אני באה, אני מכירה את עצמי, הרי אני אזיז הרים ואני יודעת שהמאבק הראשון שלי יהיה עם התקציב על התרבות ואני הולכת עליו- מפוכחת. ואני ואומרת בשביל מה אני הולכת לעבוד? בשביל חבורה של אנשים כפויי טובה, חושבים שהם יודעים הכל, טרחנים חלקם, צבועים ואני הולכת לעבוד בשבילם, אבל יש לי כנראה שיעור- לעבוד בשביל אנשים שלא אוהבים אותי".

"
רציתי להיכנס בגברי בנאי ובשלום חנוך"

שרת התרבות התייחסה לתגובות האמנים אליה, שלום חנוך אשר דרש שהיא לא תדבר לפני הופעתו בפסטיבל ישראל וגברי בנאי שקרא לה "בהמה": "אני לא אגיד לך שלא רציתי להיכנס בגברי, פתח את הפה ואמר עליי "בהמה", או בשלום חנוך, אבל קיבלתי החלטה שברגע שאני בתפקיד הזה, שאני אחראית עליהם, אני לא אשחק את המשחק המלוכלך שלהם".

על גברי היא הוסיפה: "הגברי הזה קרא לי "בהמה" ביום שהייתי בו במצב הנפשי הכי קשה שלי, ביום של ההשבעה בכנסת. הקרבתי- מי בכלל רצה להיות תרבות וספורט? מי בכלל רצה לדאוג לכם, האמנים, שיהיה לכם יותר וכסף, שיהיה לכם תרבות כדי שיותר תופיעו"?

על ההתנהלות מול שלום חנוך אמר רגב: "הרי מה יכולתי להחליט? שאני לא הולכת לשלום חנוך? זה פסטיבל ישראל- שלום לא רוצה לבוא שלא יבוא- הרי הוא שם בזכות זה שאני ממנת את הפסטיבל הזה, מישהו צריך לשלם לו את הכסף, אני הולכת ונותנת כסף כדי שתהיה תרבות בכל הארץ. הוא יגיד לי לא להופיע? מי הוא בכלל? אמרתי לעצמו מירי - הוא בבעיה, לא את. את תמשיכי עם מה שאת מאמינה בו".

רגב: מקבלת גיבוי מנתניהו

השרה התייחסה לפגישה הסגורה שניהלה לפני שבוע עם בכירי התיאטרון, ובה היא אמרה התקבלה החלטה לאן ילך הכסף: "אני אומרת את עמדתי, וזה טוב גם לגבי היוצרים והעורכים שהם כותבים ספרים ויוצרים סרטים, שיידעו מה הם יכולים לקבל תמיכה ומה לא".

על הקפאת התקציב בתיאטרון אל מידאן אמרה  השרה שבנט ניסה לקחת לה את הקרדיט: "בנט עשה עליי סיבוב,  זה לא קשור אליו, זה קשור למשרד שלי".

על סערת אביב גפן היא אמרה: "אפילו לא שרת בצבא, מה יש לו להגיד"?

כמו כן, התייחסה השרה לגילה גמליאל, שקראה לה פופוליסטית: "תרשי לי לא להתייחס לדברים שלה. אני בטוחה שהיא מצטערת על מה שהיא אמרה, אני מציעה שכל שר יתעסק בעניינים של משרדו. האמירה שלה לא הייתה במקום ואני מציעה לה שתשקול להבא את המילים. במקום להתחנף למגזרים כאלה ואחרים, תלמדי את העניין ותבואי ותדברי לעניין ממקום ענייני"

רגב טענה שהיא מקבלת גיבוי מלא נתניהו: "הוא דיבר איתי שהוא מרוצה מזה שאנו שמים את הקווים האדומים".

לאחר שידור הכתבה ביקשה להגיב רגב: "
דברי כוונו לאמנים כמו קוטלר, גרבוז ואחרים שמכנים חלקים נבחרים בציבור בהמות ומנשקי מזוזות, בזמן שאני נלחמת על הגדלת התקציב, ולזה אני קוראת כפיות טובה".