"הטרור מתדפק על גבולותינו. דאעש הוא לא רק אל מול הגולן, אלא גם במצרים, אל מול רפיח, כלומר אל מול גבולותינו". כך אמר היום (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו



נתניהו התייחס לפיגוע  שביצע היום דאעש בסיני, ולקרבות שהתפתחו עם החיילים המצרים בעקבותיו, והוסיף כי  "אנחנו שותפים עם מצרים ועם מדינות רבות אחרות במזרח התיכון ובעולם במאבק נגד הטרור האיסלאמי הקיצוני", ראש הממשלה אמר את הדברים במהלך בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם ביקר את החיילת שנפצעה בפיגוע בקבר רחל ואת הפצוע מפיגוע הירי ליד שילה. 




נתניהו מבקר פצועים בהדסה עין כרם. צילום: קובי גדעון, לע"ם
 
נתניהו הוסיף ואמר כי "הטרור האיסלאמי מונחה על ידי איראן, השיעים הקיצונים, דאעש, הסונים הקיצונים, וגם פלגים אחרים כמו החמאס. אנחנו נאבקים בהם, אנחנו יודעים שהם גם מכים בתוך גבולותנו כפי שקרה כאן, אבל אנחנו יודעים גם שאנחנו סיכלנו למעלה מ-200 ניסיונות פיגועים מאז תחילת השנה שעברה, וגם אל המרצחים הללו והמפגעים הללו אנחנו נגיע. אנחנו נגבה מחיר כבד גם מהטרוריסטים וגם משולחיהם ומתומכיהם".

יעלון: "הטרור שוטף את המזרח התיכון" 

 שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, שביקר עם נתניהו את הפצועים, התייחס למצב הביטחוני הרעוע, ולרצף הפיגועים באיו"ש: ""צה"ל ביהודה ושומרון ממשיך לפעול כדי לשים את היד על המחבלים, בסיוע שב"כ, ואני מאמין שזה יקרה יותר מוקדם מאשר מאוחר. יש טרור שמוזן גם מהסתה של הרשות הפלסטינית, גם מלחץ מבחוץ שמתחיל מאיראן עם מימון של החמאס, עם לחץ לבצע פיגועים. לאחרונה סיכלנו הרבה מאוד חוליות, גם את זו אנחנו נגיע אליה, לצערנו אחרי שהיא ביצעה את זממה. 
 
יעלון אף התייחס לפיגוע במצרים ואמר: "יש טרור אסלאמי בכל המזרח התיכון, ואני מכאן רוצה להשתתף בצער ולחבק את העם המצרי על האירוע הקשה שהיה הבוקר בסיני. פיגוע קשה מאוד עם עשרות הרוגים, מה שבהחלט מבליט את זה שהטרור שוטף את המזרח התיכון"