חברת הכנסת נאוה בוקר (ליכוד) שעמדה בימים האחרונים תחת מתקפה ברשתות החברתיות בעקבות התבטאות שנויה במחלוקת שלה בנושא השוק האפור. חשה הבוקר (שני) ברע במשכן הכנסת. 
צוות מרפאת הכנסת הובהל ללשכתה לאחר שחשה לחץ חזק בחזה. מלשכתה של חברת הכנסת נמסר כי "ח"כ בוקר נבדקה בחדרה באמצעות מכשיר אק"ג ותמשיך לקבל טיפול על ידי רופא בהמשך היום.
רופא הכנסת הורה לחברת הכנסת בוקר לנוח בחדרה ואחר הצהריים היא צפויה לעבור בדיקה נוספת. 

כזכור בשבוע שעבר גולשים ברשתות החברתיות מתחו ביקורת חריפה על חברת הכנסת בוקר שטענה כי דברים שאמרה על השוק האפור בועדת הכלכלה הוצאו מהקשרם. "עקב אי הבנה נפלה טעות באופן בו פורשו דבריי. הדברים הגיעו למצב שתחקירנים מתכניות האקטואליה השונות מתקשרים לקרובי ובודקים דרכם את הקשר שלי לשוק האפור. בדיחה עצובה", כתבה בוקר בשבוע שעבר בעמוד הפייסבוק שלה.
לדברי בוקר, דבריה כוונו לגופים חוקיים בלבד. "לא היה ולא נברא. אני אלמנת קצין משטרה בכיר, סולם הערכים שלי רחוק מעולם הפשע והשוק האפור. אין ולא היה לי שום קשר עם העולם הזה. כל מטרתי היתה לדאוג לאותם אנשים בקשיים כלכליים הנזרקים מהבנקים ויכולים לקחת הלוואה רק בחברות חוץ בנקאיות הפועלות באופן חוקי לחלוטין. הוסבר לי כי החברות הללו יקרסו ולכן הגבתי בנושא. דברי בוועדת הכלכלה היו מכוונים לגופים חוץ בנקאיים הפועלים באופן חוקי בלבד".
בעקבות הביקורת שהוטחה בה הוסיפה בוקר כי "במקום להעלות אותי ישר לגרדום הייתי מצפה שיתקשרו כדי לקבל הבהרות לפני שחורצים את גורלי. ומילה בנימה אישית יותר - אני מנסה להתרגל לכל המקללים והמעליבים, זה קשה לי מאוד. רצוי לזכור שלפני הפוליטיקה אני קודם כל אשה ואמא.