סערה התעוררה ברשת הלילה (שבת) בעקבות דברים שאמרה דניאלה וייס, פעילת הימין וחברת מועצה אזורית קדומים לשעבר  על הנשיא ראובן ריבלין , כי הוא יכול לישון בשקט היות והוא "לא חשוב מספיק בשביל שיהרגו אותו". 



בראיון שנערך עם וייס בערות הראשון ושודר ביום שישי סירבה וייס לגנות את מתקפת הטרור בכפר דומא וטענה כי ייתכן ומדובר בקונספירציה של השב"כ. בהתייחסותה לנשיא הגיבה וייס בביטול לטענות כי נתקבלו איומים על חיי הנשיא ואמרה כי : "אני יכולה להעביר מסר לרובי רבלין, אתה יכול לישון בשקט בלילות. (ריבלין( מוסיף פיקנטריה. זה שטויות. אף אחד לא הולך להרוג אותו. הוא לא מספיק חשוב בשביל שיהרגו אותו". 



אושיית הרשת והפעיל החברתי סאני ארזי הגיב לדברים בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: " איזה מסכן רובי. הבנאדם כבר נהיה נשיא המדינה היהודית והדמוקרטית היחידה במזרח התיכון ועדיין הוא לא מספיק חשוב בשביל שדניאלה וייס, מחנכת ואוהבת ישראל ידועה, תסמן ל"עשבים השוטים" שלה לרצוח אותו".


גולש אחר כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי: "אותי אישית מעניין לדעת - מי כן מספיק חשוב כרגע, כדי שיהרגו אותו - ומיהם הרוצחים העתידיים, שמתחבאים אי שם ומתכננים את הרצח...רק לדניאלה וייס וחבריה יש את הפתרון לתעלומה".

גולש אחר צייץ בטוויטר: "דברי ההבל של דניאלה וייס (ריבלין לא חשוב בשביל שירצחו אותו) מלמדת בעיקר, שממש כמו בשמאל, גם בימין יש מזקני המחנה ששתיקתם עדיפה מפיטפוטיהם".