"דבריה של דניאלה וייס על כך ש'הנשיא ראובן ריבלין לא מספיק חשוב כדי שיהרגו אותו' ראויים לכל גינוי. היא גורמת נזק לציונות הדתית, פוגעת במחנה שלנו וצריך להפריד אותה מאיתנו", כך אמר היום (ראשון) נריה כנפו, חבר מרכז הבית היהודי ומראשי הצעירים של המפלגה.



כנפו, תושב המושב גבעת שפירא, מפיק של מגזין הגברים הדתי "קידוש", בעל משרד פרסום ששימש כמנהל המטה של שמעון ריקלין, שהתמודד על מקום ברשימת הבית היהודי לכנסת , אמר בשיחה עם "מעריב אונליין" כי "מדובר באמירה מקוממת מאוד ששומטת את כל המשמעות שלנו כאן ביחד בארץ הזו. לדעתי באמירה שלה היא ניתקה את עצמה מהעם. הדיבור שלה הוא על גבול ההסתה והוא חמור מאוד בעיני. השאלה שעולה מיד מדבריה היא מי כן חשוב כדי להרוג אותו", אמר כנפו.



"הסכנה היא שהדברים שלה עלולים להתפרש כקריאה כביכול לפגוע בנשיא. יש מי שעשוי להבין שהיא מתכוונת לכך ש'זה מגיע לו' אבל הוא לא מספיק חשוב כדי שיפגעו בו. דניאלה וייס פוגעת במחנה שלנו באופן מובהק ועלינו להיפרד ממנה ולהפריד אותה מאתנו", הוסיף.



כנפו גם הביעה תמיכה מלאה בנשיא ריבלין: "ריבלין בעיני נשיא נהדר שעושה עבודה נהדרת. הוא משמש פה לכל חלקי העם. הוא לא מקדם את עצמו ולא מחפש כבוד ותארים אלא משמש שליח של כולם. הוא מייצג את השמאל ואת הימין, את המתנחלים ואת הלהטב"ים ועושה הכול בצורה מרשימה. אני יודע שלא תמיד נוח לנו לשמוע אותו אבל ניסיונות ההשתקה שלו מהימין הם טעות איומה משום שעד היום לא היה נשיא שהוא כל כך מחובר לארץ ישראל ולהתיישבות. חייבים לחבק אותו גם אם יש מחלוקת אתו על מילה כזו או אחרת".



כנפו אמר כי הוא לא קול יחיד בבית היהודי או בציונות הדתית:"ישנם רבים שחושבים כמוני אבל לא כל אחד מוכן לקום ולומר זאת לתקשורת שהיא ברובה מוטה ומציגה את הציונות הדתית בצורה מעוותת. אני כן מוצא לנכון לדבר כי אני לא יכול לשתוק יותר".