פגישתם של יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג היום (שלישי) ברמאללה עם יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן), גררה תגובות משני צידי הקשת הפוליטית.



סוגיה אחת אודות המפגש, הכעיסה במיוחד את הגולשים, שלא הסתירו את זעמם ודאגו לספר על כך ברשת הפייסבוק: היעדרו של דגל ישראל מהמקום.



בתמונה אשר פרסם הרצוג, בה תועד מפגשם של השניים, נראה אבו מאזן כשמאחוריו דגל הרשות הפלסטינית. מה שכאמור עורר את התגובות ברשת, הוא שדגל ישראל לא הופיע מאחורי יו"ר האופוזיציה.



בפוסט שפורסם בקבוצה "גוש ימין" עם התמונה, נכתב: "קשה שלא לשתף. האמת שזה לא מפתיע אותנו האמת שלא הייתה דרישה של בוז'י להציב את דגל ישראל מאחוריו".




 

מה דעתכם? (גוש ימין)

Posted by ‎ציוצים של פוליטיקאים‎ on Tuesday, August 18, 2015


הגולשים דאגו להגיב בפוסט שפרסם הרצוג על המפגש, וכתבו: "איפה הדגל? איפה הגאווה? תתבייש לך", "חסר לך דגל מאחוריך", "לא חסר לך איזשהו דגל מאחורי הגב? מחנה ציוני משהו?", "אם אתה מייצג את המחנה ה'ציוני', איפה הדגל של המדינה שלך?".



בין הגולשים היו שלקחו את התגובות צעד קדימה והשליכו מהמקרה על התנהלותו של הרצוג: "איך אתה יותר קיצוני בזה מנתניהו אם אתה מוכן להיפגש עם החלאה הזה שממשיך ומתדלק את מערכת ההסתה הנקראת חינוך ברשות???", "תודה לאלוהים שלא נבחרת! אבוי לנו בוז'י שאתה מתחבק ועוד רגע עושה שבת אצל מכחיש השואה ורב המרצחים", "רק שהוא לא הבטיח לו שהוא ישמור על אבו מאזן מאוחדת".



לכל התגובות של הגולשים להרצוג:

לא לחשוש. לא לפחד. להעז. סיימתי כעת פגישה בארבע עיניים של למעלה משעה עם נשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס. הגעתי אליו לאו...

Posted by ‎יצחק (בוז'י) הרצוג - Isaac Herzog‎ on Tuesday, August 18, 2015