חברת הכנסת נאוה בוקר פרסמה אתמול פוסט נגד הצעתו של יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, לקלוט בישראל פליטים מסוריה ופרסמה את מספר הטלפון בביתו. בתגובה פרסמו פעילים בעבודה את מספר הסלולר האישי שלה ולדבריה היא הוצפה בקריאות נאצה והטרדות.

ח"כ בוקר כתבה על כך הבוקר פוסט בדף הפייסבוק שלה: "אתמול פרסמתי פוסט עם קורטוב סרקזם על קריאתו של בוז'י להזמין לישראל פליטים סורים. בפוסט פרסמתי את מספר לשכתו של ח"כ הרצוג.

מדובר במספר טלפון רשמי במשרד, מספר אותו ניתן למצוא בקלות כמובן באתר הכנסת מתוקף היותו קו רשמי ופתוח לפניות ציבור. בתגובה פרסמו פעילים ממפלגת העבודה את הטלפון הנייד הפרטי שלי, מה שהוביל למבול של קללות נוראיות, טלפונים גסים והטרדות.

"הבריונות של אנשי השמאל 'מפתיעה' בהתחשב בעובדה שמנהיגיהם הרוחניים לגלגו בבוז על קהל מצביעי הליכוד שאנו 'עדר בהמות', 'יוצאים מהחורים' וכל שאר הסופרלטיבים.

"מדינת ישראל העניקה סיוע הומניטרי לבני אנוש בכל רחבי תבל לאורך שנות קיומה, זהו חלק מהקוד המוסרי שלנו ואנו גאים על כך. בין השאר, אנו מעניקים סיוע לפצועי מלחמה סוריים ושולחים את זרועות הבטחון להציל חיי אדם בכל יבשת בה מתרחשים אסונות. אך האמירה של בוז'י שקוראת לישראל להכניס אליה פליטים, בלי לבחון את ההשלכות של ההצעה הזו- השלכות בטחוניות, דמוגרפיות ואחרות- היא פופוליזם חסר אחריות.

"לכן, לא מפתיע שהפופוליזם הזה הוביל את התומכים שעוד נשארו למדיניות של מפלגות השמאל להציף את המספר האישי שלי (ולא מספר בלשכה, כפי שאני פרסמתי) בשפע הודעות טקסט וטלפונים מתלהמים ואלימים. אני מאחלת לח"כ הרצוג עוד שנים רבות כיו"ר אופוזיציה ולכל אזרחי ישראל שגם בשנה הבאה גבולותינו יהיו בטוחים למרות הסערות הדרמטיות במזרח התיכון".