כ-2,500 בני אדם לקחו חלק היום (שבת) בהפגנה שארגנה מפלגת חד"ש בעיר נצרת, במחאה על מדיניות הממשלה ולמען הסכם שלום והקמת מדינה פלסטינית. 



 במשטרה הודיעו כי מחוז צפון סיים הערכותו להפגנהשהתקיימה  ברחוב פאולוס צומת המעיין בעיר. מוקדם יותר התקיימה הערכת מצב בראשות מפקד מחוז צפון ובסיומה הונחו הכוחות לפריסה מעובה.
כוחות משטרה הכוללים כוחות יס"מ, לוחמי מג״ב ופרשים עם יכולות פיזור הפרות סדר פרוסים כעת סביב העיר נצרת במטרה לשמר את השקט. כחלק מהמערך הכוחות הפועלים במחוז צפון נפרסו שוטרי הזרוע המבצעית של אגף התנועה בצירים הבין עירוניים בדגש על ציר 85, 70, 65. 

המשמטרה נמסר כי: "מחוז צפון יאפשר לציבור המפגינים לנצל את זכותו הדמוקרטית, להביע את מחאתו. המשטרה מאפשרת לבטא את חופש הביטוי והמחאה תחת התנאים של כיבוד החוק ובתנאים שאינם פוגעים בשגרת חיים תקינה ובסדר הציבורי. כל נסיון להפר את הסדר יתקל ביד קשה ובאפס סבלונות".

ח"כ ד"ר עבדאללה אבו מערוף,  שהשתתף בהפגנה בנצרת אמר: "הפגנה זו היא צעקה של שוחרי השלום, כדי להגיד די לכיבוש ודי לגזענות. הכיבוש הוא השורש למה שמתרחש כעת, זהו מאבק שנמשך המון זמן, אך בסופו של דבר הוא יבוא לקיצו בזכות אמנותם של כל מי שמאמין בשלום והשוויון."