ועדה משותפת לוועדת הכנסת ולוועדת הכספים אישרה היום (שלישי) את תקציב הכנסת. 
התקציב לשנת 2015 יעמוד על 651 מיליון שקלים, כולל תוספת של 20 מיליון שקלים עבור עוזר פרלמנטרי שלישי לכל ח"כ, והתקציב לשנת 2016 יהיה 717 מיליון ש"ח. ההחלטה בדבר עוזר שלישי טעונה המלצה של הועדה הציבורית לעניין שכר הח"כים ותנאיהם.
בדיון היום התקבלה הצעתו של יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ דוד ביטן להוסיף תקציב מיוחד בסך שני מליון שקלים לצורך שיפור ההסברה. ועדה מיוחדת בראשות ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני) תדון בדרכים לשיפור דימוי הכנסת וחבריה.

בעד הצעת התקציב הצביעו 7 חברי כנסת ורק שניים, רועי פולקמן (כולנו) ויעל גרמן (הבית היהודי), התנגדו. ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) מתח ביקורת על הגידול בתקציב הכנסת ואמר: "זה מסר רע לציבור. לא יתכן שכל מה שהכנסת רוצה לעצמה היא מקבלת. זה אומר לציבור שהכנסת חיה בבועה מחוץ למצוקות ולבעיות התקציב".
הוא הציע לקצץ קיצוץ רוחבי בכל סעיפי תקציב הכנסת "ולנהוג קצת ביתר צניעות כדי שלא נשדר לעם שאנו מורמים בעם".

 
13 מיליון ש"ח מהתקציב - לשיפוץ מטבח הכנסת 
כמעט כל חברי הועדה הביעו תמיכה גורפת בהגדלת התקציב ובסעיפיו השונים. ח"כ טלי פלוסקוב (כולנו) דרשה בדיון שיעמידו לרשותה נהג. יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ מרב מיכאלי אמרה כי יש לשפר את תנאי העבודה של הח"כים וציינה לדוגמא כי גודל הלשכה של ח"כ בכנסת היא "כמו הפואיה בלשכה של חבר קונגרס בארצות הברית".
יו"ר ועדת האתיקה ח"כ יצחק וקנין (ש"ס) סיפר על העבודה הקשה שלו ושל חבריו "מבוקר עד לילה" וקבל על כך שהדבר אינו בא לידי ביטוי בתקשורת. ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) אמר כי צריך להציג לציבור את העבודה האמיתית שעושים הח"כים לא רק במליאה אלא גם בועדות והציע כי בערוץ הכנסת תוצג כל העת שיקופית שתדווח על הנוכחות בפועל של ח"כים במשכן בכל רגע נתון.
ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) אמר כי ערוץ הכנסת, שכל תקציבו מגיע מתקציב הכנסת, חייב לגלות "אוביקטיביות" ולא למתוח ביקורת על חברי הכנסת. אגב כ-13 מיליון ש"ח מהתקציב החדש לשנת 2015 מיועדים לשיפוץ מטבח הכנסת.