ראש הממשלה בנימין נתניהו דרש בשלומו של ח"כ אורן חזן שהגיע עם מכשיר אינהלציה למליאת הכנסת הערב (רביעי) במהלך ההצבעות הממושכות על תקציב המדינה.

"כל הכבוד שבאת, אני באמת דואג לשלומך", אמר נתניהו לחזן, שהגיע ישירות למליאה לאחר ארבעה ימי אשפוז בבית החולים. ראש הממשלה ביקש לבדוק עם חבר הכנסת במקום ה-61 במפלגת הליכוד שהוא אכן יחזיק מעמד עד לתום ההצבעות.
ההצבעות על תקציב המדינה בקריאה שנייה ושלישית נפתחו תוך כדי סערת רוחות ומבוכה בשל תקלה טכנית במערכת ההצבעה האלקטרונית. מיד עם תחילת ההצבעות, אושרה הסתייגות לתקציב שהגישה חברת כנסת סתיו שפיר מהמחנה הציוני. הקואליציה טענה לתקלה טכנית, ובעקבות דרישתה הורה יו"ר הכנסת על בדיקה חוזרת לאחר שהתברר כי באולם היו 120 חברי כנסת ולא כל ההצבעות נקלטו. 
 
בעקבות המהומה שהתחוללה במליאה הודיעה יו"ר הכנסת "היתה תקלה במחשבים נחזור על כל ההצבעות מההתחלה", חברת הכנסת שלי יחימוביץ' צייצה בטוויטר: "ההצבעה על התקציב החלה בבלגן חסר תקדים ובניהול רופף של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, געגועים ליו"ר הקודם", תוך שהיא מכוונת לרובי ריבלין. 

האופוזיציה הגישה כ-30 אלף הסתייגויות וההצבעה הראשונה נדחתה ההסתייגות הראשונה ברוב של 61 מול 59. בהצבעה השנייה כבר חסר לקואליציה קול והיא ניצחה בתוצאה 60 מול 59. חבר הכנסת אורן חזן, שהיה מאושפז בימים האחרונים בבית החולים בילינסון הגיע לאולם והוא משתתף בהצבעות.
 
בקואליציה הוכרז על "עוצר שירותים" ונאסר על חברי הכנסת לצאת במהלך ההפסקות, אלא אם כן מדובר בהצבעה שמית שאורכת דקות ארוכות, או בהפסקות יזומות של חמש דקות, שיו"ר הישיבה אמור להכריז. במהלך יום ההצבעות הארוך המחכה לחכ"ים, התפתח יו"ר ועדת הכספים ואחריו נאם יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, שחזר במסוק מאזכרתו של דוד בן גוריון. 
 
יו"ר האופוזיציה תקף את הממשלה לפני הדיונים ואמר: "אתם לא מקשיבים. לא לי, לא לאזרחי ישראל ולא לעשרות אלפי האנשים שמפגינים בגשם ובסערה בשבועיים האחרונים". אחריו עלה לדוכן שר האוצר, כשבדיוק בתחילת דבריו, יצא הרצוג מהמליאה. שר האוצר ביקש שיישאר על מנת "לשמוע ולא רק להעביר ביקורת". הרצוג אמר שהוא רוצה לצאת לשתות מים, כחלון השיב לו: "אתה באמת זקוק לזה". ההצבעות צפויות להימשך עד מחר בלילה.