ח"כ אורן חזן (הליכוד) שוב מעורר סערה בכנסת. ימים ספורים בלבד לאחר שהאשים את ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) בהצבעה כפולה לאחר שסייע לח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) להצביע בשל מוגבלותה הפיזית, צעק חזן לעבר אלהרר במהלך ההצבעה על חוק הגיוס הלילה (שלישי): "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?"



בסיום ההצבעה ניגש יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ונזף בו על כך שלא סילק את חזן מהמליאה בגלל דבריו. אדלשטיין הציע ללפיד להגיש תלונה לוועדת האתיקה ויו"ר יש עתיד אמר שיעשה זאת.



בעקבות הפניה של לפיד לאדלשטיין, צייץ חזן בטוויטר: לפיד ובוז'י מתחרים בבכיינות. יהיר שהתבוסות הליליות לא עושות לו טוב רץ להתבכיין עלי ליו"ר הכנסת: "תוציא אותו..תוציא אותו..". יש למישהו טישו?


בראיון שהתרחש הבוקר חזן ביקש להבהיר את עצמו: "חברת הכנסת אלהרר היא לא השיחה - אני לא מדבר עליה. חבר כנסת ערבי ממרצ הצביע כפול וכל השמאל עומד על הרגליים האחוריות ומנצל ניצול ציני וכואב את חברת הכנסת אלהרר בשביל לחפות על עבירה פלילית שנעשתה בליל ההצבעות".



כזכור, התקרית הקודמת, שאירעה במהלך ההצבעה על תקציב המדינה, גרם לח"כ אלהרר לדמוע, כשראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ניגשו אליה וניסו לעודד את רוחה, בעוד חברי כנסת מן הליכוד ניגשו אל חזן כדי להרגיע אותו.



לאחר מכן אמר חזן כי לא תפקידו לחקור אלא רק לחשוף.