אמון הציבור בנבחריו הולך ופוחת, ויש מי שכבר מציע פתרון: ח"כ דוד ביטן (הליכוד), המשמש גם כיו"ר ועדת הכנסת, פועל כדי לשנות את הביטוי "פגרה", משום שלדבריו מדובר בביטוי בעל קונוטציה שלילית הפוגע בדימויה של הכנסת.
 
"אין מדובר בפגרה. מדובר בתקופה שבה מליאת הכנסת אינה מתכנסת, והשימוש במונח פגרה גורם עוול לתדמיתם של חברי הכנסת, שכן הפעילות בוועדות והפעילות מול הציבור ממשיכות גם בתקופה זו", הסביר ביטן. 
 
לדבריו, "אני אישית ורבים מחברי עובדים מבוקר עד ערב, בין אם המליאה מתכנסת ובין אם לאו, כי זה תפקידנו כשליחי ציבור. אמון הציבור בכנסת ובנבחריו הוא יסוד והכרח לדמוקרטיה חזקה ויציבה, לכן כיושב ראש ועדת הכנסת חשוב לי מאוד שהציבור יידע שחברי הכנסת עובדים עבורו בין שמליאת הכנסת פועלת ובין שלא".
 

ביטן הודיע כי הוא יוזם הקמת צוות משותף לכל סיעות הבית על מנת לקדם שינוי בתקנון הנוגע למועדי פעילות הכנסת. "המצב כיום, שבו מחולקת שנת הפעילות רק על פי מושבי מליאת הכנסת, יוצר בציבור תחושה כאילו הכנסת וחבריה יוצאים לפגרה ארוכה ללא פעילות, כאשר במציאות עבודתם של חברי הכנסת ועובדי הכנסת נמשכת גם בתקופות אלו", הדגיש. הצוות שיוקם יתבקש לשנות את התקנון הנוגע למועדי הדיון במליאה, כך שיתאים לפעילות האמיתית והרציפה של הכנסת ויפסיק את השימוש במונח "פגרה".